️ پیام تبریک وزیر نیرو به‌ مناسبت روز کارمند

“علی اکبر محرابیان” وزیر نیرو در پیامی، روز کارمند را به کارکنان صنعت آب و برق کشور تبریک گفت. به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، متن کامل پیام “علی‌اکبر محرابیان” به شرح ذیل است: روز کارمند یادآور شکوه و عظمت زنان و مردان پاکباخته‌ای است که در طول تاریخ انقلاب اسلامی، زیباترین جلوه‌های خدمت به […]

“علی اکبر محرابیان” وزیر نیرو در پیامی، روز کارمند را به کارکنان صنعت آب و برق کشور تبریک گفت.

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، متن کامل پیام “علی‌اکبر محرابیان” به شرح ذیل است:

روز کارمند یادآور شکوه و عظمت زنان و مردان پاکباخته‌ای است که در طول تاریخ انقلاب اسلامی، زیباترین جلوه‌های خدمت به خلق را به نمایش گذاشته‌اند.

تجلیل از انسان‌های شایسته‌ای است که هدف‌شان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است آنان که همه همت و تلاش‌شان گشایش گره‌های زندگی انسان‌ها رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است.

این روز فرصت مغتنمی است برای قدردانی از تلاش‌های بی‌دریغ و خدمات خالصانه کارمندان جهادگری که با نیروی تعهد و تخصص در شرکت‌های استانی، مادرتخصصی و ستاد وزارت نیرو در جهت پیشبرد برنامه‌ها و اهداف مجموعه بزرگ آب و برق کشور ایفای نقش می‌کنند.

در روزهای مبارک هفته دولت و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بزرگوار رجایی و باهنر، اسطوره‌های ایثار و خدمت خالصانه در نظام جمهوری اسلامی و پاسداشت مقام کارمندان خدوم مجموعه وزارت نیرو، روز کارمند را به محضر همه همکاران محترم در صنعت آب و برق تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی، سربلندی و توفیق عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

علی اکبر محرابیان
وزیر نیرو
۴ شهریور ۱۴۰۰