۱۳ پروژه آبرسانی در استان فارس گشایش یافت.

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس همزمان با پایان ایام هفته ی دولت و گرامیداشت یاد و خاطر دولتمردان شهید، طی گزارشی به رسانه ها ، از گشایش ۱۳ طرح و پروژه ی آبرسانی در ۸ شهرستان استان با صرف اعتباری قریب به ۴۷۲ میلیارد ریال خبر داد . به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا […]

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس همزمان با پایان ایام هفته ی دولت و گرامیداشت یاد و خاطر دولتمردان شهید، طی گزارشی به رسانه ها ، از گشایش ۱۳ طرح و پروژه ی آبرسانی در ۸ شهرستان استان با صرف اعتباری قریب به ۴۷۲ میلیارد ریال خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس ، علی بوستانی مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس در پایان هفته دولت طی گزارشی با اشاره به این موضوع که هفته دولت یادآور خاطرات دولتمردان شهید رجائی و باهنر می باشد و هر ساله دستگاه های مختلف اجرایی با افتتاح پروژه هایی این ایام را گرامی می دارند ، از گشایش ۱۳پروژه و طرح آبرسانی در ۷ شهرستان استان( شامل ۶ شهر و ۲۱ روستا ) به مناسبت این ایام خبر داد و ابراز امیدواری کرد : با بهره برداری از این پروژه ها شاهد وضعیت مطلوب تر آبرسانی در شهرها و روستاهای استان باشیم . بوستانی با بیان این مطلب که پروژه های مذکور با صرف اعتباری بالغ بر ۴۷۲ میلیارد ریال به بهره برداری رسیدند ، تصریح کرد : به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، در ادوار مختلف این نظام الهی، دولتها همواره خدمت رسانی به مردم را رسالت خود دانسته و در جهت رفع مشکلات مردم گام برداشته اند که این خدمت اندک نیز در همین راستا و همسو با نهضت خدمت رسانی بی منت به مردم تحقق یافته است. وی در همین خصوص ادامه داد: حاصل زحمات شبانه روزی خادمان مردم در شرکت آبفا استان فارس شامل : حفر و تجهیز ۴حلقه چاه آب شرب ، اجرای ۶۷۹۰۰ متر خط انتقال و شبکه توزیع آب، اجرای ۲۸۰۰ متر خط انتقال برق و احداث ۱۰ باب مخزن ذخیره آب شرب با ظرفیت مجموع ۲۰۳۵ متر مکعب می باشد که با بهره برداری از این پروژه ها جمعیتی بالغ بر ۵۳۰۰۰خانوار از مردم ۶ شهر و ۲۱ روستای استان از مزایای آبرسانی آن بهره مند گردیدند .

مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس در ادامه با اشاره به این موضوع که خدمت گزاران مردم در شرکت آب و فاضلاب استان فارس برای تامین آب شرب سالم و بهداشتی جهت استفاده ی مردم از هیچ تلاش و کوششی مضایقه نخواهند کرد، تاکید نمود : ما برآنیم تا مردم شریف استان با کمترین مشکل در شبکه های آبرسانی مواجه باشند که بی تردید نیل به این هدف و استمرار آن، همکاری متقابل مردم و مسئولین را نیز می طلبد . بوستانی در همین خصوص ادامه داد : از هم استانی های فهیم انتظار داریم تا با صرفه جویی در مصرف آب و استفاده ی بهینه از این نعمت الهی ما را در استمرار بخشیدن به خدمات مطلوب آبرسانی یاری رسانند، چرا که در این برهه از زمان که کشور ما و به تبع آن استان پهناور فارس با خشکسالی های سنواتی دست به گریبان است، صرفه جویی در مصرف آب تنها علاج و راه مدیریت بحران کم آبی می باشد. وی افزود : بدیهی است که مردم قدر شناس با صرفه جویی در مصرف آب و اشاعه ی این فرهنگ حسنه در جامعه ، علاوه بر اینکه در حفظ منابع آب شرب برای نسل های آینده نقش اساسی و سازنده ای ایفا می کنند ، خادمان خود در شرکت آبفا استان فارس را نیز در جهت ادامه ی خدمت رسانی مطلوب یاری می رسانند.