یکپارچه‌سازی خدمات بیمه در صنعت آب و برق

تجمیع و یکپارچه‌سازی «بیمه» در صنعت آب و برق توسط شرکت مادرتخصصی ساتکاب به نمایندگی از وزارت نیرو انجام می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “حسین نوری”، نایب رئیس هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی ساتکاب با اعلام این خبر گفت: به‌منظور مدیریت بهینه بیمه‌ها، یکپارچه‌سازی و مدیریت مؤثر و دریافت خدمات بهتر مطابق […]

تجمیع و یکپارچه‌سازی «بیمه» در صنعت آب و برق توسط شرکت مادرتخصصی ساتکاب به نمایندگی از وزارت نیرو انجام می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “حسین نوری”، نایب رئیس هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی ساتکاب با اعلام این خبر گفت: به‌منظور مدیریت بهینه بیمه‌ها، یکپارچه‌سازی و مدیریت مؤثر و دریافت خدمات بهتر مطابق با اهداف وزارت نیرو، در سال گذشته مدیریت و تجمیع بیمه‌ها به ساتکاب واگذار شد که خوشبختانه در امر درمان در سال گذشته توانستیم پس از چند سال، خدمات بیمه‌ای به همکاران را افزایش دهیم، از جمله: دندانپزشکی از خانواده‌ای ۲ میلیون تومان به نفری ۳ میلیون تومان که در وزارت نیرو عملا هر خانواده از ۲ میلیون به ۱۰میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، عینک از ۲۵۰ هزار تومان به ۴۰۰ هزار تومان و همچنین لنز تماسی از ۳۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان به ۵۴۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد.
وی افزود: با اجرای این طرح، توانستیم خدمات مختلف را ۲ تا ۵ برابر افزایش داده و همچنین علی‌رغم رشد تورم و رشد تعرفه‌های درمانی، توانستیم حق بیمه کارکنانِ خانواده صنعت آب و برق را کاهش دهیم و یکی از ویژگی‌های اقدامات سال گذشته این بود که برای نخستین بار برای بازنشستگان، جبران هزینه‌های دندانپزشکی، عینک طبی و لنز تماسی برقرار شد.
وی خاطرنشان کرد: با اجرای عملیات تجمیع بیمه‌ها در سال جاری به دنبال آن هستیم، امنیت و خدمات صنعت آب و برق را از لحاظ کیفی ارتقا دهیم. بدین منظور با فراخوان صورت گرفته امید داریم بهترین بیمه گر برای صنعت آب و برق را انتخاب کنیم.