گذر موفق از پیک بار تابستان ۱۴۰۰ با تعامل شرکت‌های صنعت برق یزد

نهمین نشست ستاد کاهش پیک بار استان یزد با حضور مدیران عامل و معاونین شرکت‌های برق منطقه‌‌ای و توزیع نیروی استان یزد برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، ابوالفضل اسدی مدیرعامل این شرکت با اشاره به اینکه سهمیه پیک بار شرکت برق منطقه‌ای یزد به اندازه ۱۸۰  مگاوات تعیین شده است […]

نهمین نشست ستاد کاهش پیک بار استان یزد با حضور مدیران عامل و معاونین شرکت‌های برق منطقه‌‌ای و توزیع نیروی استان یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، ابوالفضل اسدی مدیرعامل این شرکت با اشاره به اینکه سهمیه پیک بار شرکت برق منطقه‌ای یزد به اندازه ۱۸۰  مگاوات تعیین شده است افزود: امیدواریم به کمک صنایع بتوانیم خاموشی‌های اضطراری را کاهش دهیم.

وی وجود رویکرد واحد بین شرکت‌های صنعت برق را از ملزومات گذر موفق از ایام پیک بار ۱۴۰۰ دانست و تصریح کرد: در تلاش هستیم شرکت‌های صنعت برق استان ضمن داشتن هماهنگی و تعامل کامل با یکدیگر، با رویکردی واحد عمل کنند تا در صورت امکان، خاموشی نداشته و رضایت بیشتر مردم را داشته باشیم.

عبدالحمید عباس شیاری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد نیز در ادامه هماهنگی شرکت‌های صنعت برق استان را امری ضروری و مهم دانست و تصریح کرد: همکاران ما در شرکت‌های صنعت برق استان یزد باید یک صدا و هماهنگ بوده و با همدلی، همکاری و وحدت، مسائل پیش رو را به دقت حلاجی کرده و در پی رفع چالش‌ها باشند.

وی با تاکید بر اهمیت نقش روابط عمومی‌ها در ایام حساس کنونی خاطرنشان کرد: ارتباط و تعامل با مردم می‌بایست به روابط عمومی‌ها سپرده شود تا اطلاع رسانی و توجیه مشترکین به نحو بهتری صورت گرفته و با اطلاع رسانی صحیح و مناسب، کاهش تنش‌ها و نارضایتی‌ها و همچنین جلب همکاری مردم را شاهد باشیم.

شیاری همچنین اولویت‌بندی و دسته‌بندی مناطق استان برای مدیریت بار را پیشنهاد داد و افزود: باید بتوانیم با اولویت‌بندی و مدیریت خاموشی‌ها به گونه‌‌ای عمل کنیم که مشترکین تحت تاثیر قرار نگیرند و باعث ایجاد تبعات اجتماعی در استان نشود.