کوهپیمایی بسیجیان شرکت برق منطقه ای سمنان

همزمان با چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس ،  بسیجیان شرکت برق منطقه ای سمنان اقدام به کوهپیمایی در ارتفاعات منطقه ابرسج نمودند. این کوهپیمایی که با میزبانی بسیجیان امورانتقال شرق منطقه شاهرود انجام گرفت،  کوهنوردان با طی مسافتی از مسیر و عبور از آبشارهای آن منطقه ،موفق به صعود از ارتفاعات شده و با […]

همزمان با چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس ،  بسیجیان شرکت برق منطقه ای سمنان اقدام به کوهپیمایی در ارتفاعات منطقه ابرسج نمودند.

این کوهپیمایی که با میزبانی بسیجیان امورانتقال شرق منطقه شاهرود انجام گرفت،  کوهنوردان با طی مسافتی از مسیر و عبور از آبشارهای آن منطقه ،موفق به صعود از ارتفاعات شده و با قرائت زیارت عاشورا در آستانه اربعین حسینی ، یاد شهدای ۸ سال دفاع مقدس و بویژه شهدای شرکت برق منطقه ای سمنان را گرامی داشتند .

همچنین بسیجیان با حضور درامامزاده محمد (ع) بسطام ، گلزار شهدای بسطام و  مرقد یکی از شهدای همکار ، شهید احمد قاسمیان ، یاد و خاطره این شهید والامقام را گرامی داشتند.

گفتنی ست شهیدان غلامعلی میرحاج ، حمید رضا محمدی کیاء، احمد قاسمیان و اسماعیل کریمی از کارکنان شرکت برق منطقه ای سمنان بودند که درراه دفاع از ایران اسلامی، در جبهه حق علیه باطل به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.