کلنگ زنی احداث تصفیه خانه اضطراری آب آشامیدنی آبیک

آیین کلنگ زنی احداث تصفیه خانه اضطراری شهر آبیک با حضور جمالی پور، استاندار قزوین، فرخزاد، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، سیاهکلی و محمدبیگی، نمایندگان مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی و جمعی از سایر مقام های استانی و محلی برگزار شد. به گزارش روابط عمومی، در این مراسم استاندار قزوین طی […]

آیین کلنگ زنی احداث تصفیه خانه اضطراری شهر آبیک با حضور جمالی پور، استاندار قزوین، فرخزاد، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، سیاهکلی و محمدبیگی، نمایندگان مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی و جمعی از سایر مقام های استانی و محلی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی، در این مراسم استاندار قزوین طی سخنانی گفت: این پروژه از مهمترین مطالبه ی مردم آبیک بود و با اجرای این طرح، آب آشامیدنی مطمئن و با کیفیت در اختیار مردم این شهر قرار خواهد گرفت.
هدایت الله جمالی پور اضافه کرد: این طرح نماد هماهنگی بین دستگاه های اجرایی استان است و با توجه به ویژگی این طرح تلاش می کنیم تا با تخصیص اعتبارهای ویژه، در مدت سه ماه آب منتقل شده از سد طالقان را تصفیه و به سمت شهر آبیک روانه کنیم.
در ادامه مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین نیز ضمن ارائه گزارشی از وضعیت پروژه تصفیه خانه اضطراری شهر آبیک گفت: این تصفیه خانه در زمینی به مساحت ۵۰۰ مترمربع، به روش فیلترهای دو لایه آنتراسیت و با هزینه ۸۰ میلیارد ریال اجرا خواهد شد و به این وسیله ۷۲ هزار و ۴۰۰ نفر از شهروندان آبیک ازنعمت آب آشامیدنی بهره مند می شوند.
داراب بیرنوندی اظهارامیدواری کرد با توجه به هزینه بالای انتقال آب به کمبود آب کشور واستان مردم به صورت جدی در مصرف این مایه حیات دقت نموده و صرفه جویی را اعمال کنند.