کشف ۹۴ دستگاه تولید رمز ارز دیجیتال غیر مجاز در محمودآباد و سلمانشهر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران از شناسایی و کشف ۹۴ دستگاه تولید رمز ارز دیجیتال غیر مجاز در شهرهای محمودآباد و سلمانشهر خبر داد. مهندس کیوان فرح زاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران در این باره گفت: براساس پایش میزان و نحوه مصرف برق مشترکان و همچنین بازدیدهای دوره ای گروه […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران از شناسایی و کشف ۹۴ دستگاه تولید رمز ارز دیجیتال غیر مجاز در شهرهای محمودآباد و سلمانشهر خبر داد.

مهندس کیوان فرح زاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران در این باره گفت: براساس پایش میزان و نحوه مصرف برق مشترکان و همچنین بازدیدهای دوره ای گروه های تست و بازرسی انشعابات برق، در راستای کاهش پیک بار شبکه و جلوگیری از خاموشی به سایر مشترکین و همچنین مبارزه با انشعابات غیرمجاز، با همکاری نیروی انتظامی و مراجع قضایی در دو نقطه از شهرک های صنعتی سلمانشهر و محمودآباد جمعا تعداد ٩۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز با مصرف برق ١٩٠ کیلووات کشف و جمع آوری گردید.

وی افزود: شهروندان در صورت مشاهده دستگاه های رمز ارز غیرمجاز مراتب را به شماره تلفن ۱۲۱ اطلاع رسانی نموده تا با شناسایی و جمع آوری این دستگاه ها به پایداری بیشتر شبکه برق بویژه در ایام تابستان کمک شود.