کشف ۱۵۰ دستگاه رمز ارز غیرمجاز در استان فارس

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، از کشف ۱۵۰ دستگاه غیرمجاز رمز ارز در این استان همزمان با اجرای اولین اقدام فراگیر سال ۱۴۰۰ با محوریت عبور از پیک تابستان خبر داد. “حمیدرضا جلایر”، با اعلام این خبر گفت: اولین اقدام فراگیر سال ۱۴۰۰ با محوریت عبور از پیک تابستان […]

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، از کشف ۱۵۰ دستگاه غیرمجاز رمز ارز در این استان همزمان با اجرای اولین اقدام فراگیر سال ۱۴۰۰ با محوریت عبور از پیک تابستان خبر داد.

“حمیدرضا جلایر”، با اعلام این خبر گفت: اولین اقدام فراگیر سال ۱۴۰۰ با محوریت عبور از پیک تابستان در تاریخ دوم اردیبهشت ماه سال جاری به طور همزمان در ۲۶ مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان‌های استان فارس برگزار شد.
وی ادامه داد: در جریان این مانور، ۱۵۸۳ مورد عملیات تعدیل و یک در میان نمودن روشنایی معابر و همچنین ۳۲۹ مورد نیز رفع اتصالات سست صورت پذیرفت.
این مقام مسئول به انجام ۱۹ مورد توسعه نقاط مانور و بهبود ظرفیت انتقال بار و ۵۷ مورد بازآرایی و تعدیل بار فیدرهای فشارمتوسط و فشارضعیف در جریان این اقدام اشاره کرد و اظهار داشت: در اولین اقدام فراگیر سال ۱۴۰۰ با محوریت عبور از پیک تابستان همچنین ۴ مورد بهینه سازی و رفع اشکال فیدرهای پرعارضه و ۵۲۵ مورد جلب همکاری اداره‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در تعدیل روشنایی بین شهری انجام گرفت.
جلایر یادآور شد: جهت انجام اولین اقدام فراگیر سال ۱۴۰۰  با محوریت عبور از پیک تابستان در استان فارس ۷۸ گروه اجرایی، ۵۴ نفر کارشناس و ناظر و همچنین ۱۳۲ خودروی سبک و سنگین شرکت داشتند.
وی بهبود ولتاژ مشترکان، رضایت مشترکان و سایر ذینفعان و افزایش پایداری شبکه را از جمله اهداف این مانور برشمرد و افزود: بازآرایی شبکه‌های توزیع، کاهش تلفات، کاهش خاموشی، کاهش انرژی توزیع نشده، کاهش مصرف انرژی، کاهش مصرف انرژی شبکه روشنایی معابر و حذف انرژی مصرفی برق‌های غیرمجاز نیز از دیگر مواردی است که در جریان اجرای این مانور مورد توجه قرار گرفت.
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در خاتمه ضمن قدردانی از همکاری تمامی مشترکان استان در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، تجاری، اداری و خانگی در برنامه‌های مدیریت مصرف برق و عبور موفق از پیک بار ۹۹ ابراز امیدواری کرد با تداوم این همکاری و مشارکت‌های همه جانبه، از پیک تابستان ۱۴۰۰ بدون خاموشی و با موفقیت عبور کنیم.