کشف ۲۸۸۰ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در خراسان رضوی

مدیر دفتر نظارت و کنترل لوازم اندازه‌ گیری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: تاکنون با هماهنگی مراجع قضایی در مجموع ۲ هزار و ۸۸۰ دستگاه استخراج رمزارز غیرمجاز از ۲۰۵ مرکز کشف و جمع آوری شده است. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، علی مرادی افزود: استفاده غیرقانونی از […]

مدیر دفتر نظارت و کنترل لوازم اندازه‌ گیری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: تاکنون با هماهنگی مراجع قضایی در مجموع ۲ هزار و ۸۸۰ دستگاه استخراج رمزارز غیرمجاز از ۲۰۵ مرکز کشف و جمع آوری شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، علی مرادی افزود: استفاده غیرقانونی از دستگاه های استخراج رمزارز به دلیل مصرف تقریبا بالای برق آنها در شرایط کنونی به سبب مشکلات سراسری در تامین برق، غیرمجاز بوده و در صورت مشاهده فعالیت آنها، ضبط و جمع آوری می شود.
وی بیان کرد: مجموع توان استفاده شده برق توسط ۲ هزار و ۸۸۰ دستگاه استخراج رمزارز مزبور در خراسان رضوی پنج هزار و ۷۷۱ کیلووات است.
وی اظهار داشت: از مجموع دستگاه های استخراج رمزارز مزبور یکهزار و ۴۶۶ دستگاه متعلق به ۱۱۹ مرکز با توان استفاده شده برق به میزان ۲ هزار و ۸۰۱ کیلووات ساعت مربوط به از ابتدای سال جاری تاکنون است.
مدیر دفتر نظارت و کنترل لوازم اندازه گیری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: براساسی ضوابط و دستورالعمل های صادره در سطح ملی، به دلیل کمبود انرژی برق استخراج رمزارز به صورت قانونی و غیرقانونی تا پایان شهریور ماه سال جاری ممنوع است.