کشف و ضبط ۱۲۲ دستگاه رمز ارز غیرمجاز در سمنان

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان از کشف و جمع آوری ۱۲۲ دستگاه رمزارز غیرمجاز خبر داد. سیدمحمد موسوی زاده بیان داشت: در سومین اقدام سراسری و هماهنگ که از سوی شرکت توانیر برنامه ریزی و طرح ریزی گردید، به نشانی هایی موردنظر که از سوی مردم اعلام گردیده مراجعه و با همکاری حراست و […]

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان از کشف و جمع آوری ۱۲۲ دستگاه رمزارز غیرمجاز خبر داد.

سیدمحمد موسوی زاده بیان داشت: در سومین اقدام سراسری و هماهنگ که از سوی شرکت توانیر برنامه ریزی و طرح ریزی گردید، به نشانی هایی موردنظر که از سوی مردم اعلام گردیده مراجعه و با همکاری حراست و گروه های تست و بازرسی لوازم اندازه گیری و عوامل انتظامی، این تعداد ماینر غیرمجاز ثبت و ضبط شد.

وی با اشاره به این که به منظور برخورد جدی با برق های غیرمجاز و استخراج کنندگان رمزارز غیرمجاز، کمیته استانی تشکیل گردیده یادآور شد: در این کمیته علاوه بر حضور دستگاه های نظارتی و حاکمیتی، تعدادی از دستگاه های مرتبط نیز عضو هستند تا بتوان سرعت دهی شایسته تری برای جمع آوری بیت کوئین ها صورت گیرد.

وی تـصریح کرد: افرادی که برق های غـیرمجاز را به شماره تلفن ۳۳۴۳۹۲۷۲ دفتر حراست و امـور محرمانه شرکت توزیع برق استان گزارش می دهند، با حفظ محرمانگی اطلاعات فرد اطلاع دهنده، موارد پیگیری و عملیاتی خواهد شد.