کشف مزرعه غیرمجاز رمز ارز در شهرستان قیر و کارزین

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از کشف و ضبط ۱۱۶ دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در شهرستان قیر و کارزین خبر داد. احمدرضا خسروی، در تشریح این خبرگفت: این شرکت با هدف صیانت از حقوق مشترکان برق، جلوگیری از تضییع بیت المال، مدیریت مصرف بار و جلوگیری از خاموشی های ناخواسته ناشی […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از کشف و ضبط ۱۱۶ دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در شهرستان قیر و کارزین خبر داد.

احمدرضا خسروی، در تشریح این خبرگفت: این شرکت با هدف صیانت از حقوق مشترکان برق، جلوگیری از تضییع بیت المال، مدیریت مصرف بار و جلوگیری از خاموشی های ناخواسته ناشی از افت ولتاژ در شبکه برق، مقابله با مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارزها در استان را به صورت جدی دردستورکار خود قرار داده که تاکنون به نتایج مطلوبی نیزدر این مسیر دست یافته ایم.

وی تاکید کرد:  با افرادی که منازل، کارگاه‌ها، دامداری ها، چاه های کشاورزی و سایر اماکن تجاری، عمومی و اداری را به مراکز استخراج غیرقانونی رمز ارزها تبدیل کرده اند، مقابله جدی صورت خواهد گرفت. این مقام مسئول یادآورشد: مالکینی که قصد اجاره  منزل، مغازه، کارگاه، دامداری، چاه‌ کشاورزی و سایر املاک خود را دارند، توجه داشته باشند در صورتی که مستاجر در ملک اجاره ای اقدام به نصب و استفاده از دستگاه های استخراج رمز ارز غیر مجاز نماید، علاوه براعمال جریمه های در نظر گرفته شده بر روی صورتحساب برق مصرفی اشتراک برق، تبعات قانونی این موضوع متوجه مالک انشعاب است.

خسروی تصریح کرد: با توجه به موثربودن گزارش های مردمی، شهروندان می توانند از طریق سامانه “سمات” شرکت توانیر به آدرسwww.tavanir.org.ir/samaat وثبت گزارش و یا ارسال پیامک به شماره۳۰۰۰۲۹۰۱۵۷شرکت توزیع نیروی برق استان و شماره فضای مجازی ۰۹۹۱۶۶۷۲۴۸۳ استخراج کنندگان غیر قانونی رمز ارزها را اطلاع دهند و از پاداش میلیونی بهره مند گردند.