کشف دستگاه های استخراج رمز ارز دیجیتال غیرمجاز در البرز

۸۴دستگاه ماینر و کارت گرافیکی غیرمجاز در شرق شهرستان کرج شناسایی شد. مدیر توزیع برق شرق شهرستان کرج از کشف تعداد ۸۴دستگاه رمز ارز دیجیتال غیرمجاز در هفته جاری خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان البرز، مظفر خادمی گفت: در محدوده این مدیریت با جمع آوری رمز ارز دیجیتال به […]

۸۴دستگاه ماینر و کارت گرافیکی غیرمجاز در شرق شهرستان کرج شناسایی شد.

مدیر توزیع برق شرق شهرستان کرج از کشف تعداد ۸۴دستگاه رمز ارز دیجیتال غیرمجاز در هفته جاری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان البرز، مظفر خادمی گفت: در محدوده این مدیریت با جمع آوری رمز ارز دیجیتال به تعداد ۶۱دستگاه کارت گرافیک و ۲۳دستگاه ماینر با مجموع جریان مصرفی غیر مجاز میزان ۲۰۷آمپر که ارزش تقریبی ریالی دستگاه ها ۲۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بوده است توسط اکیپ های بازرسی و واحد حقوقی منطقه پس از هماهنگی با مقام محترم قضائی و ستاد مبارزه با کالای قاچاق استان البرز کشف و جهت صدور حکم به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

۲۵ دستگاه ماینر غیرمجاز در شهرستان چهارباغ شناسایی شد.

مدیر توزیع امور برق چهارباغ از کشف ۲۵ دستگاه رمزارز دیجیتال غیرمجاز خبر داد.
کیوان خردپیشه گفت: در محدوده افشاریه شهرستان چهارباغ با جمع آوری رمز ارز دیجیتال به تعداد ۲۵ دستگاه و به میزان ۱۴۰ آمپر که ارزش ریالی ۱۰ میلیارد ریال بوده است توسط اکیپ های بازرسی و واحد حقوقی منطقه پس از هماهنگی با مقام قضائی و ستاد مبارزه با کالای قاچاق استان البرز توزیع کشف و جهت صدور حکم به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

کشف ۱۶ دستگاه کارت گرافیک جهت استخراج غیرمجاز رمز ارز دیجیتال در غرب شهرستان کرج

۱۶ دستگاه کارت گرافیک جهت استخراج غیرمجاز رمز ارز دیجیتال بدون مجوز قانونی در غرب شهرستان کرج کشف شد.
عزیز آقازاده مدیر برق غرب شهرستان کرج گفت: ۲ عدد ماینر غیرمجاز به ارزش ۱ میلیارد ریال به میزان ۲۴ آمپر به همراه با ۱۶ دستگاه کارت گرافیک به ارزش ۱۳۰ میلیون ریال پس از هماهنگی با مقام محترم قضائی و با همکاری واحد بازرسی، حقوقی این شرکت توزیع کشف و جهت صدور حکم به مراجع قضایی ارجاع داده شد.