کسب مقام برتر توسط آبفا در ارزیابی های ستاد اقامه نماز هرمزگان

در مراسمی با حضور رئیس ستاد اقامه نماز استان هرمزگان از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان به دلیل کسب امتیاز کامل ارزیابی و داوری ستاد اقامه نماز در بین دستگاه های اجرایی تقدیر شد. ستاد اقامه نماز استان هرمزگان هر ساله پس از ارزیابی فعالیت های انجام شده در دستگاه های اجرایی بر اساس […]

در مراسمی با حضور رئیس ستاد اقامه نماز استان هرمزگان از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان به دلیل کسب امتیاز کامل ارزیابی و داوری ستاد اقامه نماز در بین دستگاه های اجرایی تقدیر شد.

ستاد اقامه نماز استان هرمزگان هر ساله پس از ارزیابی فعالیت های انجام شده در دستگاه های اجرایی بر اساس برنامه های تدوینی، مدیران برتر را انتخاب می کند.

شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان نیز بر اساس برنامه های تدوینی و در قالب شورای فرهنگی و دینی برنامه های متعددی پیاده سازی می کند که بخشی از این برنامه ها، مربوط به دستورالعمل های ستاد اقامه نماز استان هرمزگان است.

در همین ارتباط محمد اعتمادی در مراسمی که در شرکت آب و فاضلاب هرمزگان برگزار شد، از امین قصمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان به دلیل کسب امتیاز و رتبه شایسته تقدیر قدردانی کرد.

وی در این مراسم افزود: شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از جمله دستگاه هایی است که موضوع نماز در آن مورد توجه بوده و ستاد اقامه نماز استان هرمزگان در این زمینه هیچ خلایی ندیده و در ارزیابی های صورت گرفته تمام امتیازات لازم را نیز کسب کرده است.

به گفته اعتمادی، آب و فاضلاب هرمزگان در راستای برگزاری هر چه باشکوه تر نماز جماعت، در شهرستان های تحت پوشش اقدام به تجهیز و بازسازی نمازخانه ها کرده است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان هرمزگان تصریح کرد، استفاده از ظرفیت امام جماعت و برگزاری منظم نماز از جمله ظرفیت هایی است که آبفا به آن توجه ویژه داشته است.

در این مراسم همچنین امین قصمی مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان با قدردانی از نگاه ستاد اقامه نماز استان هرمزگان به عملکرد دستگاه های اجرایی در بخش نماز افزود: توجه به مسائل فرهنگی و دینی در آبفای هرمزگان مورد تاکید است و خوشبختانه همکاران آبفا در این زمینه مشارکت خوبی دارند.

وی افزود: پرسنل آبفا، امامان جماعت را همکار خود می دانند و ارتباط تنگاتنگی در اقامه نماز و برگزاری برنامه های فرهنگی با آنها دارند.

در این مراسم همچنین حجت الاسلام لبخندان مشاور دینی و فرهنگی مدیرعامل آبفا به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در شرکت آب و فاضلاب هرمزگان پرداخت و گفت: آبفا امسال موفق به کسب مقام در برگزاری برنامه های فرهنگی و همچنین مسابقات قرآنی فرزندان کارکنان زیر مجموعه وزارت نیرو در سطح ملی شد.

گفتنی است، در پایان مراسم با اهدای لوحی که به امضای نماینده ولی فقیه در استان، استاندار هرمزگان و رئیس ستاد اقامه نماز استان هرمزگان رسیده از امین قصمی مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان تقدیر شد.