کسب رتبه نخست کشوری در برقرسانی به روستاهای فاقد برق

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، بتول شیخ شعاعی معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت، با اشاره به سیاست توسعه پایدار و افزایش سطح رفاهی مردم و با توجه به اهمیت صنعت برق که جزو زیرساخت های اولیه زندگی کنونی می باشد، اظهار نمود:در سال ۹۹ برقرسانی به ۵۶۰خانوار که در ۵۰ روستای فاقد برق […]

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، بتول شیخ شعاعی معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت، با اشاره به سیاست توسعه پایدار و افزایش سطح رفاهی مردم و با توجه به اهمیت صنعت برق که جزو زیرساخت های اولیه زندگی کنونی می باشد، اظهار نمود:در سال ۹۹ برقرسانی به ۵۶۰خانوار که در ۵۰ روستای فاقد برق سکونت داشتند با اعتباری معادل  ۱۸۷۱۸۷ میلیون ریال،انجام شده است و در همین راستا شرکت برق جنوب استان کرمان، رتبه نخست برقرسانی به روستاهای فاقد برق را مابین ۳۹ شرکت توزیع سطح کشور، کسب نموده است.

شیخ شعاعی افزود: در سال ۱۳۹۹ مقام برتر کشوری در برقرسانی به روستاهای فاقد برق برای هشتمین سال پیاپی نصیب این شرکت گردید و با تلاش همکاران برگ زرین دیگری بر دفتر وزین افتخارات شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان افزوده شد. بدین ترتیب تعداد روستاهای برقدار در حوزه تحت پوشش این شرکت ۳۸۴۵ روستا تا پایان سال ۹۹می باشد.

وی خاطرنشان کرد: ۵۰ روستای برقدار شده در شهرستانهای ارزوئیه، بافت، بردسیر، بم، جیرفت، رودبار جنوب، ریگان، سیرجان، فاریاب، قلعه گنج و منوجان واقع می باشند.

شایان ذکر است که مهدوی نیا؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان نیز ضمن تشکر از همکاری و تلاش کلیه همکاران و پیمانکاران اجرایی که در پروژه های مذکور، به صورت شبانه روزی تلاش نموده اند قدردانی و این موفقیت را حاصل تلاش جمعی شرکت در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.