کسب رتبه سوم نوآوری و خلاقیت توسط برق اردبیل

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در سومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق کشوررتبه سوم بخش نوآوری و خلاقیت را کسب نمود. در سومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق  کشور که روز شنبه  ۱۶ مرداد به صورت ویدیو کنفرانس و با حضور مدیر کل روابط […]

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در سومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق کشوررتبه سوم بخش نوآوری و خلاقیت را کسب نمود.

در سومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق  کشور که روز شنبه  ۱۶ مرداد به صورت ویدیو کنفرانس و با حضور مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو  و مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق کشور برگزار شد، برگزیدگان محورهای چهارده گانه این ارزیابی، معرفی شدند.
در این دوره از تعداد ۲۹۹۵ اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره ۱۸۹۸ اثر به مرحله دوم داوری راه یافت. در داوری مرحله دوم نیز از میان این آثار که در گروه‌های تخصصی دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو صورت گرفت، در نهایت ۵۸۶ اثر به مرحله داوری نهایی راه یافتند و نهایتا آثار ۶۸ شرکت در ۱۴ محور حایز رتبه‌های برتر جشنواره سوم شدند.
در بخشی از  متن لوح تقدیر ارسالی صدیقه ببران ،مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو چنین آمده است:
سرکار خانم رویا اللهقلی پور
مدیر محترم دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل
سومین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی های صنعت آب و برق ،فرصتی است که تلاشهای همکاران ما در روابط عمومی های صنعت را به منصه ظهور برساند و عملکرد آنان را در معرض داوری اساتید نامدار این حوزه قرار داد.جشنواره ای که امید است در آخرین روزهای فعالیت دولت دوازدهم ،نوید بخش آینده ای روشن برای میهن اسلامی عزیزمان باشدو آثار آن بتواند نقشه راه و معیار روشنی برای عملکرد آینده روابط عمومی های صنعت ترسیم نماید.
تلاش مجدانه و موثر شما و کسب مقام سوم در رشته نوآوری و خلاقیت را در این جشنواره ارج می نهم و امیدوارم در ادامه این مسیر شاهد ارتقای روز افزون عملکرد روابط عمومی های وزارت نیرو در خدمت به مردم شریف ایران اسلامی باشیم.