کسب رتبه روابط عمومی برق منطقه‌ای یزد در جشنواره روابط عمومی‌

روابط عمومی شرکت‌های صنعت آب و برق استان یزد در سومین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های سراسر کشور، ۶رتبه برتر را از آن خود کردند. به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، «صدیقه ببران» مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو در این مراسم که به صورت مجازی برگزار شد با اشاره به […]

روابط عمومی شرکت‌های صنعت آب و برق استان یزد در سومین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های سراسر کشور، ۶رتبه برتر را از آن خود کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، «صدیقه ببران» مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو در این مراسم که به صورت مجازی برگزار شد با اشاره به سومین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های سراسر کشور یادآور شد: این دوره از جشنواره نیز مانند دو جشنواره گذشته، با هدف معرفی رویکردهای نوین در روابط عمومی، تبیین راهبردها، اهداف و برنامه‌های روابط عمومی‌های صنعت آب و برق، سنجش عملکرد روابط عمومی‌ها و رتبه‌بندی وکمک به درک و کاهش فاصله بین اهداف و واقعیت‌ها، برگزار شد.

ببران تصریح کرد: از مهمترین اهداف این جشنواره می‌توان به سنجش میزان ارتقای عملکرد روابط عمومی‌های صنعت آب و برق، شناسایی نقاط قوت و ضعف روابط عمومی‌ها و زمینه‌های قابل بهبود و تبادل تجربیات درون و برون سازمانی، تعیین چارچوب سنجش وضعیت اقدامات انجام شده و تشخیص به موقع چالش‌ها و نقاط آسیب پذیر، اشاره کرد.

وی ادامه داد: طبق روال دو جشنواره گذشته، مرحله اول غربالگری و گزینش آثار در شرکت‌های مادر تخصصی وزارت نیرو صورت گرفت که در آن از تعداد ۲۹۹۵ اثر که در چهارده محور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، ۱۸۹۸ اثر به مرحله دوم داوری راه یافت.

مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو خاطرنشان کرد: داوری مرحله دوم در میان این آثار و در گروه‌های تخصصی دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو صورت گرفت و در نهایت ۵۸۶ اثر به مرحله داوری نهایی راه یافته و آثار ۶۸ شرکت حایز رتبه‌های برتر شدند.

گفتنی است شرکت برق منطقه‌‌ای یزد رتبه نخست پویش #هر_هفته_الف_ب_ایران، شرکت آب منطقه‌‌ای یزد رتبه سوم ارتباط با پاون و رتبه شایسته تقدیر فرهنگ‌سازی و آموزش همگانی، شرکت توزیع برق یزد رتبه سوم ارتباط با رادیو و تلویزیون اینترنتی و رتبه شایسته تقدیر فرهنگ‌سازی و آموزش همگانی را در سومین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های سراسر کشور کسب کرده‌اند.

همچنین شرکت آبفا یزد در حوزه ارتباطات درون سازمانی و شرکت مدیریت تولید یزد در حوزه تبلیغات این جشنواره، رتبه شایسته تقدیر را از آن خود نمودند.