کسب رتبه‌های برتر توسط ۳ خبرنگار خراسان رضوی

برگزیدگان جشنواره نیرو و رسانه معرفی شدند. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی سومین جشنواره نیرو و رسانه ۲۷ اردیبهشت امسال همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی به صورت ارتباط تصویری بین وزارت نیرو و شرکت‌های تابعه در سراسر کشور برگزار شد. دکتر “صدیقه ببران” مدیر روابط عمومی و روابط بین […]

برگزیدگان جشنواره نیرو و رسانه معرفی شدند. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی سومین جشنواره نیرو و رسانه ۲۷ اردیبهشت امسال همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی به صورت ارتباط تصویری بین وزارت نیرو و شرکت‌های تابعه در سراسر کشور برگزار شد.

دکتر “صدیقه ببران” مدیر روابط عمومی و روابط بین الملل وزارت نیرو در ابتدای این مراسم با اشاره به اینکه کشور در سال بسیار کم آبی قرار دارد میانگین بارندگی در کشور را یک سوم میانگین جهانی ذکر کرد و تنش آبی در برخی نقاط کشور را مورد اشاره قرار داد و گفت: در چنین شرایطی تبیین ارزش آب و انرژی اهمیت زیادی دارد و رسانه‌ها و خبرنگاران می‌توانند در این زمینه کمک شایانی داشته باشند. دکتر “ببران” گفت: آثاری که در فاصله جشنواره دوم و سوم به دبیرخانه جشنواره نیرو و رسانه رسید ۵۹۶ خبر، مقاله، یادداشت و گزارش در حوزه رسانه بود که نسبت به دوره قبل از رشد ۷ درصدی برخوردار است.
وی افزود: بررسی این آثار توسط یک تیم داوری متخصص شامل دکتر فرقانی، دکتر شکرخواه، دکتر نمکدوست، فریدون صدیقی، دکتر شریفی و دکتر مریم سلیمی انجام و ۵۷ اثر از استان‌های مختلف رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند. این گزارش حاکیست حجت‌الاسلام والمسلمین “دعایی” مدیر مسئول موسسه اطلاعات نیز در این مراسم با قدردانی از اقدامات انجام شده توسط وزارت نیرو گفت: وزارت نیرو در سخت‌ترین شرایط تحمیلی به کشور کارهای ارزشمندی را به ثمر رسانده است.
بنابر این گزارش پس از قرائت بیانیه داوران توسط دکتر “فرقانی” نفرات برتر در حوزه‌های خبر، تیتر، مصاحبه، گزارش تصویری و گزارش مکتوب معرفی شدند. لازم به ذکر است بنیامین یوسف‌زاده، الهام مهدی‌زاده، و مریم تکافی در حوزه خبر، تیتر، مصاحبه و گزارش تصویری رتبه‌های اول و دوم این جشنواره را به دست آوردند و جوایز آنان توسط “محمد علایی” مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی به آنان اهدا شد.