کاهش ۴۳ درصدی نزولات جوی در سال آبی اخیر در سمنان

با توجه به ابلاغ دستورالعمل مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مبنی بر تشکیل ستاد تنش آبی در استان ها، نخستین جلسه در آبفای استان سمنان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی آبفای استان سمنان، در این جلسه که با حضور مدیرعامل، معاونین و جمعی از مدیران مرتبط برگزار شد، محمد طاهری مدیرعامل شرکت […]

با توجه به ابلاغ دستورالعمل مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مبنی بر تشکیل ستاد تنش آبی در استان ها، نخستین جلسه در آبفای استان سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آبفای استان سمنان، در این جلسه که با حضور مدیرعامل، معاونین و جمعی از مدیران مرتبط برگزار شد، محمد طاهری مدیرعامل شرکت با اشاره به کاهش ۴۳درصدی نزولات جوی در سال آبی اخیر در استان گفت: اعضای این ستاد موظفند هر هفته با ارائه پیشنهادهای راهبردی و عملی برای مقابله با تنش کم آبی در جلسات حضور یابند.

طاهری بر اتخاذ تمهیدات لازم جهت مواجهه کمبود آب در شهرها و روستاهای استان تاکید کرد و اظهار داشت: با توجه به پیش بینی صورت گرفته نبایستی در شهرها تنش آبی خاصی داشته باشیم مگر اینکه قطعی برق بوجود آید و یا از آب آشامیدنی در آبیاری فضای سبز استفاده شود که باید در این دو مورد تدابیری اندیشیده شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان اطلاع رسانی به مردم در خصوص کمیت و کیفیت آب را مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: یکی از موثرین ستاد تنش آبی را روابط عمومی می توان نام برد که  به عنوان سخنگوی آبفا باید اطلاعات دقیق را در اختیار مردم قرار دهد.