کارگران نمونه آبفا کردستان در روز جهانی کارگر تجلیل شدند.

از ۸ نفر از همکاران شرکت آب و فاضلاب استان کردستان به پاس خدمات و تلاشهای آنها در روز کارگر تقدیر شد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کردستان، سی و دومین جشنواره امتنان از کارگران ادارات و نهادهای مختلف کردستان روز شنبه یازدهم اردیبهشت ماه و در روز جهانی کارگر با […]

از ۸ نفر از همکاران شرکت آب و فاضلاب استان کردستان به پاس خدمات و تلاشهای آنها در روز کارگر تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کردستان، سی و دومین جشنواره امتنان از کارگران ادارات و نهادهای مختلف کردستان روز شنبه یازدهم اردیبهشت ماه و در روز جهانی کارگر با حضور مسئولانی از استان و کارگران نمونه دستگاه‌ها برگزار شد.

در مراسمی که در سنندج برگزار شد از کارگران برتر استان تجلیل به عمل آمد که از شرکت آب و فاضلاب کردستان نیز اسدالله نوری و رمضان رجبی به عنوان کارگران نمونه لوح تقدیر خود را از استاندار دریافت نمودند.

در این همایش استاندار کردستان با تبریک روز جهانی کار و کارگر به همه فعالان این عرصه اظهار داشت: کارگران در بخش تولیدی کشور نقش اساسی را دارند و مسئولان باید تمام تلاش خود را در جهت حل مشکلات و یا کمک به رفع مشکلات کارگران استان بگذارند.

همچنین در شهرستان سقز مراسم تجلیل از همکاران آبفا سقز برگزار شد که طی آن ۶ نفر از همکاران به نام های امیر محمدزاده، میثم حسن زاده، رحمان عبدالله زاده، محمدرحیم زارعی، محمد امانی و کیوان قاطع به عنوان کارگران نمونه امور آبفا سقز تجلیل شدند.

عباس ولایتی مدیر امور آبفا سقز در این مراسم ضمن ارج نهادن به مقام کارگر بویژه کارگران امور آبفا سقز به پاس زحمات دلسوزانه آنها لوح تقدیر و هدیه ای اهدا نمود.