کارگاه مشترک سالم‌ سازی آب

کارگاه مشترک سالم‌سازی آب با هدف ارتقاء کیفیت آب شرب مورد نیاز مردم شهرستان‌ گناباد در بوستان ملت گناباد برگزار شد. ‌ به گزارش روابط عمومی امور آب و فاضلاب شهرستان گناباد، این کارگاه آموزشی با حضور سرپرست امور آب و فاضلاب گناباد، معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گناباد، بازرسین بهداشت محیط، کارشناس کنترل کیفی […]

کارگاه مشترک سالم‌سازی آب با هدف ارتقاء کیفیت آب شرب مورد نیاز مردم شهرستان‌ گناباد در بوستان ملت گناباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی امور آب و فاضلاب شهرستان گناباد، این کارگاه آموزشی با حضور سرپرست امور آب و فاضلاب گناباد، معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گناباد، بازرسین بهداشت محیط، کارشناس کنترل کیفی امور ابفا گناباد، آب‌داران روستایی و بهورزان خانه های بهداشت این شهرستان در دهکده چوبی بوستان ملت گناباد برگزار شد.

صادقی نسب معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گناباد در ابتدای این جلسه، ضمن تشریح اهداف جلسه برای شرکت‌کنندگان، از پرسنل دست اندرکار در تأمین آب آشامیدنی سالم تقدیر و تشکر کرد.

مردانی مسئول بهداشت محیط معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گناباد در این جلسه، ضمن بیان تاریخچه‌ای از بیماری وبا و نقش آب در ایجاد آن، در خصوص فعالیت‌های همکاران بهورز و بازرسین بهداشت محیط گزارشی را ارائه و خواستار دقت نظر بازرسین و بهورزان در ثبت نتایج کلرسنجی‌ها گردید.

جواد سالاری، سرپرست امور آبفای گناباد هم در این جلسه، گزارش کاملی را در خصوص وضعیت آب آشامیدنی مناطق شهری و روستایی ارائه و اعلام کرد که چنانچه اعضای محترم شوراهای اسلامی و دهیاری‌های روستاها و علی الخصوص بهورزان، مشکلی در ارتباط با آب را گزارش کنند، در اسرع وقت پیگیری و مرتفع خواهند شد.
وی در ادامه گزارشی از عملکرد این امور ارائه و قول مساعد داد تا در کلیه روستاهایی که دستگاه‌های کلرزنی دچار مشکل باشد و یا گزارشی مبنی بر وجود کلر مازاد در آب ارائه گردد، پرسنل کنترل کیفی امور نواقص مربوطه را در سریعترین زمان ممکن مرتفع کنند.

در پایان جلسه رضوی زاده، کارشناس مسئول کنترل کیفیت امور آبفا گناباد به سوالات بهورزان پاسخ داد.