چاپ کتابچه حدیث ایثار در شرکت توزیع برق استان همدان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: خاطرات رزمندگان و ایثارگران شرکت جمع‌آوری شده و در قالب کتابچه «حدیث ایثار» در ۵ جلد به چاپ رسیده است. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، شیرزاد جمشیدی در نشست صمیمی با فرزندان شهدا و خادمین نماز شرکت توزیع نیروی برق استان همدان […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: خاطرات رزمندگان و ایثارگران شرکت جمع‌آوری شده و در قالب کتابچه «حدیث ایثار» در ۵ جلد به چاپ رسیده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، شیرزاد جمشیدی در نشست صمیمی با فرزندان شهدا و خادمین نماز شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: ایثارگران شاغل در این شرکت ۴۷ نفر شامل فرزند شهید، جانباز، فرزند جانباز و رزمندگان هستند.

وی با بیان اینکه ۱۱۶ نفر بازنشسته ایثارگر داریم، افزود: در مجموع ۱۶۳ نفر ایثارگر و پنج شهید همکار داریم که حضور آنان مایه خیر و برکت برای شرکت است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تصریح کرد: در حوزه امور ایثارگران تمام دستورالعمل‌ها و ضوابط مرتبط با ایثارگران در شرکت به خوبی اجرایی شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی انجام شده در این حوزه نیز عنوان کرد: تکریم و سرکشی از خانواده شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و شهدای سلامت و دلجویی از خانواده آنان به صورت مستمر در اولویت برنامه‌ها بوده و انجام شده است.

جمشیدی یادآور شد: در زمینه تولید محتوا نیز خاطرات رزمندگان و ایثارگران شرکت جمع‌آوری شده و در قالب کتابچه «حدیث ایثار» در ۵ جلد به چاپ رسیده است.

وی عنوان کرد: با مشارکت حوزه امور ایثارگران، پایگاه مقاومت بسیج و روابط عمومی و با کار جمعی و فکری اقدامات خوب و شایسته‌ای انجام شده که کسب رتبه‌های برتر استانی و کشوری در حوزه‌های مختلف فرهنگی، نماز، بسیج، حراست و … نشان از این امر دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به غرس نهال به نیابت از شهدا در محوطه شرکت عنوان کرد: از اقدامات اخیری که انجام شد جمع‌آوری کمک‌ها و اقلام اهدایی کارکنان به زلزله‌زدگان سی سخت بود که در قالب یک کامیون برای هم‌وطنان ارسال شد.

 رسم شهدا پیام‌آور مسئولیت‌پذیری، وحدت و اخلاص در جامعه است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان نیز در این مراسم ضمن تبریک ایام و تقدیر از زحمات شرکت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید «سلیمانی» و شهدای منتسب به شرکت برق اظهار داشت: ما هر چه داریم از نام و یاد شهدا و از رسم شهدا است.

حجت‌الاسلام سید مرتضی حسنی‌حلم افزود: اگر عزت و آرامشی داریم و جامعه ما از امنیت مناسبی برخوردار است و رشدی را مشاهده می‌کنیم همه ازآن شهدا است، شهدایی که با تمسک به اهداف بعثت پیامبر(ص) و سید الشهدا(ع) جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

وی افزود: بر ما فرض است که نام و یاد شهدا و رسم شهدا را که پیام‌آور مسئولیت‌پذیری، وحدت و اخلاص در جامعه است، گرامی و زنده بداریم و قدردان آنان باشیم.

رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان با بیان اینکه رسم شهدا توجه به نماز بود، تصریح کرد: نماز می‌تواند جامعه ما را از اختلالات روحی و روانی در امان بدارد بنابراین باید نمازی شویم و اخلاق و رفتار و کردار و ارتباط ما با دیگران و بیان ما همه نمازی شود.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از فرزندان شهدا و جانبازان، از امام جماعت و مدیر نمونه و خادمین و فعالان نماز شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تجلیل شد.