چاه مرادان به آب رسید.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری معاون بهره برداری و توسعه آب این شرکت از به آب رسیدن چاه در حال حفاری روستای مرادان در شهرستان خانمیزا خبر داد. آقای مراد محمودی با اعلام این خبر افزود: بعد از تلاشهای فراوان در جهت تامین آب شرب […]

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری معاون بهره برداری و توسعه آب این شرکت از به آب رسیدن چاه در حال حفاری روستای مرادان در شهرستان خانمیزا خبر داد.

آقای مراد محمودی با اعلام این خبر افزود: بعد از تلاشهای فراوان در جهت تامین آب شرب روستای مرادان خوشبختانه پس از حفاری بیش از یکصد متر ی چاه آبرفتی این تلاشها نتیجه داد.

مهندس محمودی گفت: چاه محفوره یکصد و دو متر عمق دارد که با پیگیری های انجام شده آزمایش پمپاژ چاه مذکور نیز انجام شد که خدا را شکر موفقیت آمیز هم بود.

نامبرده دبی چاه تامین کننده آب روستاهای شاهقریه و دومکان ( مرادان ) را پس از دبی سنجی های انجام گرفته  ۲۲  لیتر بر ثانیه اعلام کرد.

وی گفت: عملیات های اجرایی انجام گرفته پس از اخذ مجوزات قانونی لازم و برگزاری مناقصه در این خصوص حفر چاه ، لوله گذاری جدار چاه با لوله ۱۲ اینچ آهنی ، گراول ریزی و آزمایش پمپاژ انجام شده است.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری گفت: این چاه در فاصله ۸۰۰ متری از خط انتقال آب این روستا می باشد که با انجام لوله گذاری و تجهیز این چاه شاهد بهره برداری از این چاه جدید باشیم تا مشکل آب آشامیدنی چندین ساله این روستا مرتفع گردد.

مهندس محمودی اعتبار لازم برای تکمیل این پروژه را پنجاه میلیارد ریال اعلام نموده است.

قابل ذکر است مجتمع مرادان دارای  ۵۰۰۰ نفر جمعیت می باشد.

روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری از تلاشها و همکاری دهیاران محترم و اعضای شورای اسلامی و همچنین از صبوری مردم انقلابی آن منطقه تقدیر و تشکر می نماید.