پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه اصلاح و بهینه سازی شبکه فشار متوسط در عظیمیه

مدیر برق شرق شهرستان کرج از پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه اصلاح و بهینه‌سازی ۳۱ کیلومتر شبکه‌های برق فشار متوسط در عظیمیه کرج خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان البرز ، مظفر خادمی مدیر توزیع برق شرق شهرستان کرج گفت: با توجه به بروز خاموشی های تکراری در محدوده عظیمیه که […]

مدیر برق شرق شهرستان کرج از پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه اصلاح و بهینه‌سازی ۳۱ کیلومتر شبکه‌های برق فشار متوسط در عظیمیه کرج خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان البرز ، مظفر خادمی مدیر توزیع برق شرق شهرستان کرج گفت: با توجه به بروز خاموشی های تکراری در محدوده عظیمیه که عمدتا ناشی از ساخت و ساز های عدیده در مجاورت شبکه برق و برخورد اشیاء و اجسام خارجی با شبکه، مدیریت توزیع برق شرق شهرستان کرج ضمن نگهداری و سرویس، اقدامات اصلاحی مقطعی و پیشگیرانه ای انجام داده تا خاموشی های بی برنامه ناشی از عوامل فوق را به حداقل رساند و شاخص های قابلیت اطمینان شبکه را بهبود بخشد.
وی تصریح کرد: زمانبندی اجرای این طرح تا پایان سال ۹۹ پیش بینی شده بود که به دلیل حجم زیاد پروژه و پراکندگی کار و لزوم‌ تعویض سیم ها بر روی پایه های موجود، منجر به بی برق کردن شبکه در مسیر عملیات و بروز خاموشی های چند باره برای مشترکین گردید که با نظر به برخی گلایه های شهروندان و درخواست های مشابه، فواصل زمانی خاموشی ها افزایش پیدا نموده و در نظر است پروژه تا ابتدای فصل تابستان سال جاری به اتمام برسد.
وی در پایان ضمن عذر خواهی مجدد از ساکنین محترم محدوده عظیمیه کرج گفت: صبوری مشترکین و شهروندان محترم ما را در اجرای صحیح این پروژه مطابق برنامه کاری، یاری خواهد نمود.