پیشرفت ۱۴ درصدی پروژه احداث و تکمیل شبکه آبیاری و زهکشی قره‌سو و زرین‌گل

بازدید و بررسی کارخانه‌های تولیدکننده شیرآلات آبیاری به خصوص شیر رایز به منظور انتخاب مناسب‌ترین تأمین‌کننده به جهت تأمین نیازهای پروژه احداث و تکمیل شبکه آبیاری و زهکشی قره‌سو و زرین‌گل و سازه‌های مربوطه صورت پذیرفت. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای گلستان، محمدرضا یوری، نماینده مجری طرح شبکه آبیاری و زهکشی قره‌ سو […]

بازدید و بررسی کارخانه‌های تولیدکننده شیرآلات آبیاری به خصوص شیر رایز به منظور انتخاب مناسب‌ترین تأمین‌کننده به جهت تأمین نیازهای پروژه احداث و تکمیل شبکه آبیاری و زهکشی قره‌سو و زرین‌گل و سازه‌های مربوطه صورت پذیرفت.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای گلستان، محمدرضا یوری، نماینده مجری طرح شبکه آبیاری و زهکشی قره‌ سو و زرین‌گل اظهار کرد: در این بازدید از برترین شرکت‌های تولیدکننده شیرآلات شبکه آبیاری در شهرک های صنعتی شمس آباد تهران و شهرک صنعتی همدان بازدید به عمل آمد.
وی افزود: اجرای پروژه احداث و تکمیل شبکه آبیاری و زهکشی قره‌سو و زرینگل و سازه های مربوطه (قره‌سو۱) به عنوان بزرگترین بسته اجرایی طرح شبکه آبیاری و زهکشی قره‌سو و زرین‌گل از ابتدای سال ۹۹ آغاز شد و تاکنون در حدود ۱۴ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. به منظور بهره برداری اولیه از بخش‌هایی از شبکه که عملیات اجرایی کانال‌ها و لوله‌های مربوطه صورت گرفته است، نصب شیرآلات از جمله شیر رایز در دستور کار پیمانکار پروژه (شرکت کیسون) قرار دارد که پس از انتخاب تأمین کننده، تهیه و نصب خواهد گردید.
گفتنی است در این بازدید کارگروهی متشکل از معاونت طرح و توسعه، مدیریت قراردادها، واحد مدیریت پروژه (PMU)، مشاور و پیمانکار پروژه حضور داشتند.