پیام تسلیت مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب کرمان

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، عبدالوحید مهدوی نیا، مدیر عامل این شرکت، طی ارسال پیامی، جان باختن شش نفر از همکاران صنعت برق در شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان را تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است: انا لله و انا اله راجعون با نهایت تاسف و […]

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، عبدالوحید مهدوی نیا، مدیر عامل این شرکت، طی ارسال پیامی، جان باختن شش نفر از همکاران صنعت برق در شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

انا لله و انا اله راجعون

با نهایت تاسف و تألم خبر درگذشت شش تن از بهترین نیروهای عزیز و تلاشگر شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان که در حین انجام ماموریت و در حال روشن نمودن چراغ منزل هموطنان خود، گرفتار سیل شدند و جان خود را در راه خدمت به مردم از دست دادند، موجب تالم و اندوه فراوان گردید.

بدون تردید ایثارگری و ازخودگذشتگی در راه خدمت به مردم، اجر و پاداشی بسیار بالا را در پیشگاه خداوند متعال به دنبال دارد و تلاش این نیروهای خدوم و جان بر کف تا همیشه در خاطر مردم قدرشناس، باقی خواهد ماند.

 اینحانب مصیبت وارده را به خانواده های همکاران داغدار و تمامی همکاران صنعت برق به خصوص همکاران شرکت توزیع نیروی برق شمال و جنوب و کلیه همکاران صنعت برق استان کرمان، تسلیت عرض نموده و رحمت واسعه برای عزیزان از دست رفته و صبر و شکیبایی برای خانواده های آنان را از درگاه خداوند بلند مرتبه مسئلت دارم.

  عبدالوحید مهدوی نیا

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان