پیام تبریک به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر

مهندس سید محسن حسینی  مدیرعامل آب منطقه ای گلستان در پیامی فرارسیدن عید سعید غدیر و آغاز امامت و ولایت امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) را تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، متن پیام به این شرح است : بسمه تعالی « مَنْ کُنْتُ مَوْلاهُ، فَهذا عَلِىٌّ مَوْلاهُ. أَللّهُمَّ والِ مَنْ والاهُ، […]

مهندس سید محسن حسینی  مدیرعامل آب منطقه ای گلستان در پیامی فرارسیدن عید سعید غدیر و آغاز امامت و ولایت امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، متن پیام به این شرح است :

بسمه تعالی

« مَنْ کُنْتُ مَوْلاهُ، فَهذا عَلِىٌّ مَوْلاهُ. أَللّهُمَّ والِ مَنْ والاهُ، وَ عادِ مَنْ عاداهُ… «

فرارسیدن عیدغدیر، عیدولایت و امامت ، سالروز تداوم رسالت پیام آور نور و رحمت حضرت محمد(ص) و ولایت حضرت علی (ع) را پیشگاه مبارک حضرت ولیعصر(عج)  و همکاران ارجمند خصوصاً سادات والامقام ، تبریک و تهنیت عرض می کنم.

عیدغدیر روز اکمال دین و اتمام نعمت در سایه رسالت و امامت بوده و بی گمان غدیر سرچشمه زاینده حقیقت و عدالت است ، تا نهال دیانت و اعتدال را در سراسر زندگی انسان بارور سازد .

در این روز، حقیقت آشکار گشت و دین کامل شد، بزرگ مردی ولایت یافت که زندگی و کلام نورانی و گهربارش مملو و آکنده از درس های آموزنده است و در پهنه تاریخ جاودان، سیره و مکتبش غنابخش روح و جان آدمی است و طریقه و سلوک امامت و ولایتش سعادت بخش جامعه و نوع بشر .

خداوند کریم و سبحان را شاکریم که در زمره پیروان، شیعیان و عاشقان این امام همام قرار داریم. آرزومندم در این روزهای مبارک که متعلق به بزرگ‌مرد تاریخ و یگانه عادل عالم بشریت است، عنایات و الطاف واسعه الهی شامل حال تمامی مسلمین جهان به ویژه هموطنان عزیزمان گردد و کره خاکی و میهن عزیز و سرافراز ایران اسلامی را از شر ویروس شوم کرونا نجات دهد.

از خداوند منان اعتلای میهن عزیز اسلامی و صحت و سلامت و بهروزی رهبر معظم انقلاب و مردم شریف ایران را مسألت دارم  و امید دارم ما را از متمسکین راستین به ولایت امیرالمومنین علی (ع) قرار دهد.