پایداری آب شرب در تمام مناطق سیل زده گلستان

سرپرست دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان  گفت:تمام  شهرها و روستاهای سیل زده استان گلستان از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار می باشند . به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس حاجی مشهدی با اعلام این خبر اظهار داشت: طی […]

سرپرست دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان  گفت:تمام  شهرها و روستاهای سیل زده استان گلستان از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار می باشند .

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس حاجی مشهدی با اعلام این خبر اظهار داشت: طی بازدید های اکیپ مدیریت بحران شرکت به همراه مدیران مناطق سیل زده ،  آب در شبکه های آب شرب از لحاظ کمی و کیفی در حد استاندارد بوده و در دسترس همه مشترکین قرار دارد و خوشبختانه هیچ مشکلی در تامین آب شرب وجود ندارد .

به گفته وی، نظارت و پایش مستمر آب شرب در شهرها و روستاهای  سیل زده استان با همکاری مراکز بهداشتی صورت می گیرد.

وی همچنین از همه مردم مناطق سیل زده خواست که در صورت مشکل در تامین آب شرب و یا مشاهده ترکیدگی شبکه های آبرسانی، موارد را از طریق شماره ۱۲۲ گزارش کرده تا گروه های فنی در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل و آبرسانی با تانکر سیار  اقدام کنند..

لازم به ذکر است سرپرست دفتر بحران و پدافند غیر عامل شرکت آب و فاضلاب در راستای برآورد اولیه از خسارت وارده در مناطق آسیب دیده  از  تاسیسات و خطوط انتقال روستاهای دهستان آق سوی کلاله شامل:یکه قوز علیا و سفلی. کاظم خوجه.صالح آباد. اجن سنگرلی. گونیلی. خواجه حسن. اجن یلی و قوجمز و روستای نارلی آجی سو مراوه تپه  به اتفاق مدیران  امور آب و فاضلاب این دو شهرستان بازدید بعمل آورد و دستورات لازم در جهت مرمت و بازسازی صورت پذیرفت .

گفتنی است بارش شدید باران در روز های اخیر در شرق استان گلستان، باعث خسارت در  بعضی مناطق  گردید که خوشبختانه آب شرب سالم و بهداشتی در دسترس مردم مناطق آسیب دیده قرار دارد.