پاسخگویی مدیران آب و فاضلاب استان زنجان در مرکز ارتباط با مشتریان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: مدیران شرکت آب و فاضلاب طی هفته صرفه جویی با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان این شرکت، از طریق شماره ۱۲۲ به مشکلات و درخواست های مردمی پاسخ دادند. به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان «علیرضا جزء قاسمی» اظهار کرد: “آبرسانی به […]

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: مدیران شرکت آب و فاضلاب طی هفته صرفه جویی با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان این شرکت، از طریق شماره ۱۲۲ به مشکلات و درخواست های مردمی پاسخ دادند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان «علیرضا جزء قاسمی» اظهار کرد: “آبرسانی به روستاها، اصلاح شبکه های شهری و روستایی، نظارت بر برداشت غیر مجاز آب، و درخواست پیگیری مشکلات انشعاب آب” از جمله درخواستهای مشترکین در این تماس ها بود.

وی افزود: نحوه محاسبه قبوض آب بهاء، طرح های جمع آوری و تصفیه بهداشتی فاضلاب و پاسخگویی به درخواست های پیمانکاران از دیگر مواردی بود که در تماس تلفنی با مدیران آب و فاضلاب استان زنجان مطرح شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان داشت: در حال حاضر تمام ۲۱ شهر استان زنجان و ۶۱۷ روستا در این استان تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان قرار دارند.

گفتنی است: معاونین بهره برداری و توسعه آب، خدمات مشترکین و درآمد، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زنجان و مدیر دفتر پایش و کنترل کیفی آب شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در این برنامه حضور داشتند.