پاسخگویی به مشکلات مردمی در حوزه برق

ارتباط برخط مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان در برنامه رادیویی بی واسطه انجام شد. مدیر روابط عمومی این شرکت با بیان این مطلب گفت: در راستای برنامه های ارتباط مردمی مدیرعامل شرکت توزیع برق و طبق هماهنگی تهیه کننده و دست اندرکاران صدای مرکز سمنان، این برنامه به روی آنتن رفته و به سوالات، […]

ارتباط برخط مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان در برنامه رادیویی بی واسطه انجام شد.

مدیر روابط عمومی این شرکت با بیان این مطلب گفت: در راستای برنامه های ارتباط مردمی مدیرعامل شرکت توزیع برق و طبق هماهنگی تهیه کننده و دست اندرکاران صدای مرکز سمنان، این برنامه به روی آنتن رفته و به سوالات، ابهامات و مشکلات مردمی در حوزه برق پاسخگویی شد.

ابوالفضل همتی اظهار داشت: علّت قطعی برق روزهای گذشته، نحوه تنظیم جدول برنامه زمان بندی مدیریت بار اضطراری احتمالی، عدم توازن و ناترازی تولید و مصرف برق و محدودیت های بخش تولید و همچنین موضوع رمزارز غیرمجاز، به طور مبسوط تبیین شد.

وی یادآور شد: مدیرعامل شرکت توزیع برق ضمن عذرخواهی از مردم شریف و نجیب استان بابت خاموشی های ناخـواسته اخیر، در سوال مطرح شده پیرامون نحوه پرداخت خسارت به مشترکانی که لوازم برقی آنـان دچار سوختگی می شود توضـیحات لازم را ارائـه نموده و این دسـته از مشترکین می بایست درخواست خود را درسامانه bime.tavanir.org.ir   ثبت نمایند.