وضعیت تامین آب محمد شهر به شرایط عادی بازگشت.

مدیر آبفای محمدشهر گفت: با افتتاح دو حلقه چاه عمیق آب در محمد شهر این منطقه از تنش آب خارج شد. به گزارش روابط عمومی آبفای شهرستان کرج، شاپوری در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت آب در محمد شهر ، اظهار داشت: با توجه به خشکسالی اخیر و همچنین حادثه ی رانش زمین و از […]

مدیر آبفای محمدشهر گفت: با افتتاح دو حلقه چاه عمیق آب در محمد شهر این منطقه از تنش آب خارج شد.

به گزارش روابط عمومی آبفای شهرستان کرج، شاپوری در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت آب در محمد شهر ، اظهار داشت: با توجه به خشکسالی اخیر و همچنین حادثه ی رانش زمین و از مدار خارج شدن یکی از مهمترین چاه ها ، در این منطقه با تنش و کاهش ظرفیت تولید آب روبرو بودیم.

وی با بیان اینکه در اداره آبفای محمد شهر برای کاهش این تنش‌ها فعالیت‌های مختلفی اجرا شد، افزود: با تلاش های شبانه روزی همکاران دو حلقه چاه عمیق در شهرک صبوری و خیابان مطهری در مدت سه ماه حفر و به بهره برداری رسید.

رئیس آبفای محمد شهر با عنوان اینکه این دو حلقه چاه با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال اجرا شده است، بیان کرد: علی رغم محدودیت های شدید مالی ، جهت رفاه حال شهروندان محترم در سریع ترین زمان بودجه ی این عملیات تامین گردید.

وی با اشاره به اینکه چاه های قبلی به دلیل رانش زمین و افت سطح آب های زیرزمینی از مدار خارج شده بودند، گفت: با انجام عملیات بغل کنی و جا به جایی ، دبی این دو چاه مجموعا از ۶۷ لیتر بر ثانیه به ۷۵ لیتر بر ثانیه افزایش پیدا کرده است.
وی در پایان از شهروندان خواست با توجه به محدودیت منابع آبی در مصرف آب صرفه جویی نمایند.