وبینار علمی پژوهش‌های کاربردی در زمینه سامانه‌های نمک‌زدایی آب دریا

وبینار پژوهش‌های کاربردی در زمینه سامانه‌های نمک‌زدایی آب دریا با سخنرانی جناب آقای دکتر همایون ذاکر ، رئیس هیئت‌مدیره شرکت مهندسین مشاور آب و محیط خاورمیانه روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۲۰ از ساعت ۱۴ الی ۱۵ توسط مرکز توسعه فناوری صنعت برق و انرژی پژوهشگاه نیرو با همکاری شرکت توسعه آب و انرژی پاک هورداد برگزار […]

وبینار پژوهش‌های کاربردی در زمینه سامانه‌های نمک‌زدایی آب دریا با سخنرانی جناب آقای دکتر همایون ذاکر ، رئیس هیئت‌مدیره شرکت مهندسین مشاور آب و محیط خاورمیانه روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۲۰ از ساعت ۱۴ الی ۱۵ توسط مرکز توسعه فناوری صنعت برق و انرژی پژوهشگاه نیرو با همکاری شرکت توسعه آب و انرژی پاک هورداد برگزار می‌ شود.  شایان ذکر است که شرکت  در این وبینار برای عموم آزاد است.
این وبینار یک‌ساعته بر بستر Adobe Connect برگزار می‌گردد و علاقه‌مندان جهت شرکت، نرم‌افزار مذکور را نصب نموده و با ذکر نام و نام خانوادگی وارد شوند.
🔗 لینک حضور در وبینار:
http://meeting.nri.ac.ir/m46487
سرمایه‌گذاران و بهره‌برداران سامانه‌های نمک‌زدایی آب دریا، به لحاظ توان اقتصادی در شرایطی نیستند تا مجموعه‌های تحقیق و توسعه قوی و هزینه‌بر در مجموعه خود داشته باشند. از سوی دیگر، در دانشگاه‌ها و مراکز علمی و آموزش عالی، به‌صورت پیوسته، پژوهش‌هایی با موضوعات متنوع در قالب پروژه‌های تحقیقاتی و فوق‌لیسانس و دکتری دانشجویان، صورت می‌پذیرد. ازاین‌رو همسوسازی این پژوهش‌ها با نیاز صنعت و تعریف این پروژه‌های پژوهشی در راستای موضوعات موردعلاقه یا موردنیاز دست‌اندرکاران سامانه‌های نمک‌زدایی آب دریا برای جامعه تخصصی مربوطه مفید خواهد بود. این‌گونه پژوهش‌ها، می‌توانند موجب تسهیل و ترویج شکل‌گیری شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه نمک‌زدایی آب دریا گردند.