واگذاری ۲۰ هزار انشعاب برق به متقاضیان در استان مرکزی

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان مرکزی از واگذاری بیش از ۲۰هزار انشعاب برق به متقاضیان جدید این استان طی یک سال اخیر خبر داد. مهندس حسین شمسی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد کل مشترکین برق استان بیش از ۷۵۳هزار مشترک رسیده است، گفت: بیشترین فراوانی مشترکین استان در بخش خانگی و […]

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان مرکزی از واگذاری بیش از ۲۰هزار انشعاب برق به متقاضیان جدید این استان طی یک سال اخیر خبر داد.

مهندس حسین شمسی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد کل مشترکین برق استان بیش از ۷۵۳هزار مشترک رسیده است، گفت: بیشترین فراوانی مشترکین استان در بخش خانگی و به تعداد ۶۱۷ هزار و ۵۱۵ مشترک است.

وی بابیان اینکه ۶۶ درصد انرژی برق استان در بخش تولید به مصرف می رسد، افزود: ۴۳.۳درصد از مصارف برق استان در بخش صنعتی، ۲۲.۶ درصد در بخش کشاورزی، ۲۲.۳ درصد در بخش خانگی، ۴.۹ درصد در بخش عمومی و ۶.۹ درصد در بخش سایر مصارف است.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان مرکزی با بیان اینکه طی یک سال اخیر ۳۵۷۴ فقره انشعاب غیرمجاز شناسایی و جمع آوری شده است، ادامه داد: تلاش‌هایی برای شناسایی و جمع‌آوری انشعاب‌های برق غیرمجاز در سطح استان به کارگرفته شده و انتظار است در این راستا مردم نیز در صورت اطلاع از وجود این انشعابات، مراتب را در اسرع وقت اطلاع‌رسانی کنند تا پیگیری لازم برای برخورد و جمع‌آوری آنها صورت گیرد و از خسارات ناشی از آن جلوگیری شود.

مهندس شمسی بیان کرد: مردم می توانند در صورت اطلاع از استفاده کنندگان غیرمجاز از برق مراتب را از طریق سامانه پیامکی به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۲۱ اطلاع دهند.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۲۰۰ دستگاه کنتورهای هوشمند در سطح استان نصب شده است، افزود: بیش از ۹۰ درصد مشترکین دیماندی و چاه های آب کشاورزی در استان به کنتور هوشمند طرح فهام مجهز می باشند.

مهندس شمسی گفت: کلیه خدمات این شرکت از طریق اپلیکیشن «برق من» قابل دریافت است،مشترکان  می‌توانند با  دریافت این اپلیکیشن از نرم‌افزار کافه بازار و سایت شرکت ، به صورت غیر حضوری خدمات صورتحساب،خدمات فروش و پس از فروش انشعاب برق ، رفع خاموشی و برق امید را دریافت کنند.