واگذاری ۱۷۲۰ فقره انشعاب برق به مشترکین خانگی قروه

مدیر توزیع برق شهرستان قروه از واگذاری ۱۷۲۰ فقره انشعاب برق به مشترکین بخش خانگی و نصب ۳۰۳ دستگاه کنتور دیماندی و غیر دیماندی با اعتباری بالغ بر۷ میلیاردو هفتصدو سیزده میلیون ریال در این شهرستان خبر داد . به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، فرهاد میمنت آبادی با هدف سرعت […]

مدیر توزیع برق شهرستان قروه از واگذاری ۱۷۲۰ فقره انشعاب برق به مشترکین بخش خانگی و نصب ۳۰۳ دستگاه کنتور دیماندی و غیر دیماندی با اعتباری بالغ بر۷ میلیاردو هفتصدو سیزده میلیون ریال در این شهرستان خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، فرهاد میمنت آبادی با هدف سرعت بخشیدن به واگذاری ۱۷۲۰ فقره انشعاب به مشترکین خانگی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون واگذاری ۱۵۵۰ فقره انشعاب جدید  و تعویض ۱۵۰ فقره کنتور معیوب در این مدیریت انجام شده و پیگیریهای لازم برای شناسایی و جمع آوری انشعاب های غیر مجاز در سطح این شهرستان ادامه دارد.

میمنت ابادی درادامه نسبت به شناسایی و جمع آوری انشعابات غیرمجاز گفت: تلاش‌هایی برای شناسایی و جمع‌آوری انشعاب‌های برق غیرمجاز در سطح این مدیریت به کار گرفته شده و انتظار است در این راستا مردم نیز در صورت اطلاع از وجود این انشعابات، مراتب را در اسرع وقت اطلاع‌رسانی کنند تا پیگیری لازم برای برخورد و جمع‌آوری آنها صورت گیرد و از خسارات ناشی از آن جلوگیری شود.

وی در ادامه از نصب ۳۰۳ دستگاه کنتور دیماندی و غیردیماندی در ۶ ماهه سالجاری خبر داد و گفت: : ازابتدای سالجاری فاز اول این  پروژه در بخش کشاورزی ۱۴۸ دستگاه نصب و راه اندازی و ۳۵ دستگاه کنتور جهت روشنایی معابر و قبل از شروع پیک تابستان در فصل گرما تعویض ۱۲۰ دستگاه کنتور ادارات در راستای مدیریت مصرف  و ارتقای بهره وری ، کاهش تلفات انرژی و فراهم کردن بستر مناسب جهت مدیریت بار و مصرف مشترکان برق به بهره برداری رسید.

وی درادامه کاهش تلفات غیر فنی در شبکه های برق ، مدیریت تقاضا با ارسال نرخ به مشترکان و تشویق آنها به کاهش مصرف ، مدیریت تقاضا از طریق کاهش دیماند ، قطع برق مشترکان معین در شرایط بحرانی شبکه های توزیع ، قرائت خودکار کنتورها ، ایجاد بستر مناسب برای راه اندازی بازار خرده فروشی برق و یکنواخت شدن کنتور ها در سطح کشور را از سایر مزایای این طرح دانست.

میمنت آبادی درپایان با اشاره به ارائه خدمات  بصورت  غیر حضوری و به منظور سهولت در انجام فعالیت ها و استقرار اپلیکیشن “برق من” گفت: کلیه خدمات این شرکت از طریق این اپلیکیشن قابل دریافت است و مشترکان می توانند با نصب اپلیکیشن “برق من” از نرم افزار کافه بازار و سایت شرکت به نشانی www.kurdelectric.ir خدمات مورد نیاز خود را ( خدمات صورتحساب ، رفع خاموشی ، طرح برق امید و دهها خدمت دیگر ) دریافت نمایند.