هفدهم‌ مرداد ماه روز خبرنگار را به تمامی اصحاب رسانه و صاحبان اندیشه وقلم تبریک عرض می نمایم.

هفدهم‌ مرداد ماه روز خبرنگار را به تمامی اصحاب رسانه و صاحبان اندیشه وقلم تبریک عرض می نمایم. خبرنگاران سفیران راستین اطلاع رسانی و تلاشگران حریم آگاهی بخشی، پیشگامان حرکت جامعه در مسیر شکوفایی و پیشرفت هستند. خبرنگاران، نماد بارز حقیقت جویی و چشم بینای جامعه در پایش و رصد دقیق تحولات و رویدادهای جامعه […]

هفدهم‌ مرداد ماه روز خبرنگار را به تمامی اصحاب رسانه و صاحبان اندیشه وقلم تبریک عرض می نمایم.
خبرنگاران سفیران راستین اطلاع رسانی و تلاشگران حریم آگاهی بخشی، پیشگامان حرکت جامعه در مسیر شکوفایی و پیشرفت هستند.
خبرنگاران، نماد بارز حقیقت جویی و چشم بینای جامعه در پایش و رصد دقیق تحولات و رویدادهای جامعه بوده و بازویی توانمند درتضمین سلامت امور و زدودن زنگار بدی ها از قامت زیبای حقانیت و راستی به شمار می آیند.
تلاش بی وقفه و عزم راسخ اصحاب قلم درانتقال وانعکاس خدمات ماندگار صنعت برق کشور به جامعه و تاثیر گذاری آنان در فرهنگسازی شایسته و مدیریت مصرف برق بویژه در ایام پیک بار تابستان بسیار سخت سالجاری به مانند ظرفیتی ارزشمند درجهت خدمت رسانی افزون تر و بهینه صنعت برق کشور در اذهان ماندگار بوده و سرمایه ای بس عظیم و گرانسنگ به حساب می آیند.
به یمن حضور و برکت تلاش خبرنگاران و همت آنان در تنویر افکار عمومی وتلاش حرفه ای و اخلاق مدار آنها،مسیر توسعه و آبادانی ایران سربلند ؛هموارتر از همیشه خواهد بود.
سعید بهادیوند چگینی
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قزوین