نیروگاه اسلام‌آباد غرب بیش از ۲۲۸ میلیون کیلووات ساعت انرژی تولید کرد.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق بیستون گفت: از ابتدای سال تا پایان مردادماه بیش از ۲۲۸ میلیون کیلووات ساعت انرژی الکتریکی در نیروگاه گازی اسلام‌آباد غرب تولید شده است. مسعود میرزاعسگری با بیان این مطلب افزود: در مردادماه امسال ۵۶ میلیون و ۸۳۳ هزار کیلووات ساعت انرژی الکتریکی در نیروگاه گازی اسلام‌آباد غرب تولید شده […]

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق بیستون گفت: از ابتدای سال تا پایان مردادماه بیش از ۲۲۸ میلیون کیلووات ساعت انرژی الکتریکی در نیروگاه گازی اسلام‌آباد غرب تولید شده است.

مسعود میرزاعسگری با بیان این مطلب افزود: در مردادماه امسال ۵۶ میلیون و ۸۳۳ هزار کیلووات ساعت انرژی الکتریکی در نیروگاه گازی اسلام‌آباد غرب تولید شده است که از این مقدار ۵۶ میلیون و ۶۶۶ هزار کیلووات ساعت آن به شبکه سراسری تزریق شده است.
وی تاکید کرد:‌ با توجه به تقاضای مصرف برق در فصل تابستان و افزایش بار شبکه برق کشور، از هموطنان می‌خواهیم با رعایت الگوی مصرف بهینه برق فرزندان خود را در نیروگاه‌های سراسر کشور برای تولید برق مطمئن و پایدار یاری کنند.
نیروگاه گازی اسلام آبادغرب به عنوان زیر مجموعه شرکت مدیریت تولید برق بیستون دارای چهار واحد  ۲۵ مگاوتی است که  در کیلومتر ۵۵ جاده کرمانشاه به اسلام‌آباد غرب قرار دارد.