نقش موثر جامعه روحانیت در فرهنگ‌سازی و مدیریت مصرف بهینه آب

سرپرست امور آبفای گناباد در دیدار با جامعه روحانیت این شهرستان، بر نقش موثر جامعه روحانیت در فرهنگ‌سازی و مدیریت مصرف بهینه آب تاکید کرد و گفت: همراهی جامعه روحانیت در ترویج فرهنگ صرفه جویی امری مهم و ضروری است. به گزارش روابط عمومی امور آب و فاضلاب شهرستان گناباد، در نشست صمیمی سرپرست امور […]

سرپرست امور آبفای گناباد در دیدار با جامعه روحانیت این شهرستان، بر نقش موثر جامعه روحانیت در فرهنگ‌سازی و مدیریت مصرف بهینه آب تاکید کرد و گفت: همراهی جامعه روحانیت در ترویج فرهنگ صرفه جویی امری مهم و ضروری است.
به گزارش روابط عمومی امور آب و فاضلاب شهرستان گناباد، در نشست صمیمی سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان گناباد با جامعه روحانیت که به مناسبت یکم تیرماه، اغاز هفته صرفه‌جویی در مصرف آب، انجام شد، جواد سالاری با اشاره به بحران کم‌ آبی، بر ضرورت همراهی مردم در پرهیز از اسراف و نهادینه شدن فرهنگ صرفه جویی تاکید کرد و گفت: باید با تلاش گسترده و تغییر الگوی مصرف، صرفه‌جویی به فرهنگی عمومی تبدیل شود که این امر یاری روحانیت معزز را می‌طلبد.

وی افزود: روحانیت گرانقدر می‌توانند از طریق تریبون مساجد و محافل دینی و مذهبی و با دعوت مردم به صرفه جویی در مصرف آب، مجموعه آبفا را در نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه یاری نماید.

سالاری در ادامه نیز با اشاره به بحران منابع آبی استان و تنش کم آبی در شهرستان گناباد و نیز با تاکید بر نقش موثر جامعه روحانیت در فرهنگ‌سازی و مدیریت مصرف بهینه آب اظهار داشت: برای گذر از این تنش در تابستان پیش رو، نیاز به مشارکت مردم در مدیریت مصرف بهینه آب داریم و در این رابطه ائمه جمعه و جماعات با برنامه های منسجم خود به خوبی می توانند فرهنگ صرفه جویی آب را در جامعه تبیین و محقق نمایند.

در پایان این نشست صمیمی که جانشین امور، مسئول روابط عمومی و مسئول فرهنگی امور آبفا گناباد نیز در آن حضور داشتند، بروشور مربوط به راهکارهای صرفه جویی به حاضرین در جلسه توزیع شد.