نصب تجهیزات هیدرومکانیکال سد خاییز

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای بوشهر در بازدید از سد خاییز اظهار کرد: نصب تجهیزات هیدرومکانیکال این سد، موجب پیشرفت قابل توجه در فرآیند احداث آن می‌شود. به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر، مهندس علی محمدی افزود: با اتمام مراحل نصب این تجهیزات، یکی از نقاط پرچالش و سخت دیگر در […]

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای بوشهر در بازدید از سد خاییز اظهار کرد: نصب تجهیزات هیدرومکانیکال این سد، موجب پیشرفت قابل توجه در فرآیند احداث آن می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر، مهندس علی محمدی افزود: با اتمام مراحل نصب این تجهیزات، یکی از نقاط پرچالش و سخت دیگر در ساخت سد خاییز  نیز به اتمام می‌رسد و آهنگ تکمیل این پروژه سرعت بیشتری می‌گیرد.
وی بیان کرد: امکان آبگیری این سد در زمستان گذشته وجود داشته و هم اکنون مراحل گام نهایی در حال انجام است و امیدواریم تا پایان بهار، سد خاییز به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر خاطرنشان کرد: سد خاییز یکی از پروژه های اولویت دار توسعه منابع آب استان بوشهر می باشد و کارگاه این سد با حداکثر پتانسیل در حال فعالیت است.

محمدی افزود: تکمیل و بهره برداری از این سد موجب تامین حقابه های بخشی از نخیلات اهرم و جلوگیری از افت سطح ایستابی این دشت خواهد شد.
در ادامه این برنامه که با حضور معاون طرح و توسعه و مدیر دفتر طرح‌های زودبازده شرکت انجام شد، روند احداث ساختمان اداری جدید شهرستان تنگستان مورد ارزیابی قرار گرفت.