نصب بنرها و تابلوهای هشدار سیل در مجاور رودخانه های گلستان

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان از نصب بنرها وتابلوهای هشدار سیل درنقاط لازم مجاور رودخانه های استان درتعطیلات نوروز ۱۴۰۰ خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس سید محسن حسینی اظهار کرد: طول رودخانه های استان حدود ۲۸۵۰ کیلومتر است که این تابلوها در مجاورت رودخانه های دارای […]

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان از نصب بنرها وتابلوهای هشدار سیل درنقاط لازم مجاور رودخانه های استان درتعطیلات نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس سید محسن حسینی اظهار کرد: طول رودخانه های استان حدود ۲۸۵۰ کیلومتر است که این تابلوها در مجاورت رودخانه های دارای خطر بیشتر نصب شده است.
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان همچنین از عموم مردم درخواست کرد به هشدارهای ارائه شده در تابلوهای نصب شده در کنار رودخانه ها توجه کنند تا در مواقع سیلابی شدن رودخانه ها به ویژه در فصل بهار آسیبی نبینند.
وی خاطرنشان کرد:‌ شرکت آب منطقه‌ای استان در حیطه وظایف خود سعی می‌کند اقدامات پیشگیرانه را در داخل و حریم رودخانه‌ها برای جلوگیری از آسیبهای وقوع سیلاب انجام دهد.

برخورد با آبخوان خواران در ایام‌ تعطیل در شهرستان کردکوی
رئیس اداره منابع آب شهرستان های کردکوی ، بندرگز و ترکمن از جلوگیری از حفر یک حلقه چاه غیرمجاز در اراضی شهرستان کردکوی در ایام تعطیلات عید نوروز سال جاری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی، مهندس حسن درویشی افزود :پس از وصول گزارش حفر یک حلقه چاه غیرمجاز ، بلافاصله با حضور بموقع نیروی گشت و بازرسی کشیک اداره و نیروی انتظامی از حفر این چاه غیرمجاز جلوگیری بعمل آمد.
وی خاطرنشان کرد بدلیل اهمیت ویژه منابع آب زیرزمینی و لزوم حفظ و صیانت از آن اداره منابع آب کردکوی و… آمادگی کامل جهت مقابله با هرگونه آبخوان خورای در هر ساعت از شبانه روز را دارد.