نشست هم اندیشی پیشکسوتان فوتبال استان اصفهان

به گزارش برقآب در نشست هم اندیشی پیشکسوتان فوتبال استان اصفهان، اعضای هیات مدیره کمیته پیشکسوتان انتخاب شدند. در این جلسه که بیش از ۸۰ نفر از پیشکسوتان فوتبال استان اصفهان حضور داشتند، پس از رای گیری ۱۲ نفر به عنوان اعضای اصلی این کمیه انتخاب شدند. علی محمد سرخوش، مصطفی میر قادری، رسول کربکندی، […]

به گزارش برقآب در نشست هم اندیشی پیشکسوتان فوتبال استان اصفهان، اعضای هیات مدیره کمیته پیشکسوتان انتخاب شدند.

در این جلسه که بیش از ۸۰ نفر از پیشکسوتان فوتبال استان اصفهان حضور داشتند، پس از رای گیری ۱۲ نفر به عنوان اعضای اصلی این کمیه انتخاب شدند.

علی محمد سرخوش، مصطفی میر قادری، رسول کربکندی، مسعود تابش، احمد رضا مهنام، احمد ملکیان، مهدی حسام، حسن آقاجان، نوحی، حسین چرخابی، محمد برزمهری و علی شجاعی ۱۲ نفری هستند که به عنوان اعضای هیات مدیره کمیته پیشکسوتان فوتبال استان اصفهان انتخاب شدند.

در نشست هم اندیشی پیشکسوتان که مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز حضور داشت، مدیر اداره تربیت بدنی آبفای استان اصفهان گفت: از سال ۱۳۹۰ تاکنون مدرسه فوتبال آبفای استان اصفهان شروع به فعالیت کرده است و همه ساله بیش از ۲۵۰  نفر از علاقه مندان به فوتبال در مدرسه فوتبال آبفا تحت آموزش مربیان مجرب قرار می گیرند.

محسن پوریامهر افزود: تعدادی از تربیت شدگان مدرسه فوتبال آبفای اصفهان، هم اکنون در تیم های مطرح و لیگ های مختلف کشور مشغول بازی هستند.