نشریه برقاب به مناسبت هفته صرفه جویی و مدیریت مصرف منتشر می گردد.

قابل توجه مدیران محترم با سلام و احترام ؛ بدین وسیله به اطلاع می‌رساند خبرگزاری برقاب در نظر دارد ویژه ‌نامه‌ای به مناسبت هفته صرفه‌جویی و مدیریت مصرف در سال ۱۴۰۰ منتشر نماید . این ویژه ‌نامه شامل معرفی دستاوردهای فعالان صنایع آب و برق، مجموعه اخبار، گزارش عملکرد و اطلاعات، همچنین رونمایی از محصولات، […]

قابل توجه مدیران محترم

با سلام و احترام ؛

بدین وسیله به اطلاع می‌رساند خبرگزاری برقاب در نظر دارد ویژه ‌نامه‌ای به مناسبت هفته صرفه‌جویی و مدیریت مصرف در سال ۱۴۰۰ منتشر نماید .

این ویژه ‌نامه شامل معرفی دستاوردهای فعالان صنایع آب و برق، مجموعه اخبار، گزارش عملکرد و اطلاعات، همچنین رونمایی از محصولات، اختراعات و ابداعات، افتتاح پروژه‌ها و ارائه‌ی اقدامات و برنامه‌های پیش رو  و در دست اجرا خواهد بود.

شایان ذکر است، نشریه برقاب با تیراژ مناسب و ارسال به تمامی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری، منطقه‌ای و شرکت‌های توزیع برق، برق منطقه‌ای و نیروگاهی سراسر کشور، شرکت‌های مادر تخصصی، وزارت نیرو و ارگان‌های دولتی، کلیه شرکت‌های پیمانکار، مهندسین مشاور و تولیدکنندگان صنایع مرتبط با تهیه رپرتاژ، مصاحبه و آگهی تبلیغاتی برای انعکاس بهینه اخبار شما، آماده همکاری است.

پیشاپیش از حسن توجه شما سپاسگزاریم.

جهت هماهنگی و ارسال اطلاعات با ما در ارتباط باشید:
۰۲۱۴۴۰۲۰۶۴۱- ۰۲۱۴۴۰۲۷۴۹۴
۰۹۱۹۲۱۰۱۰۵۹
barghab.iran@gmail.com