• تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 - March - 2024
  • ساعت :

    دانلود نشریه برقآب آبان ۱۳۹۳

    نشریه برقآب آبان ۱۳۹۳ منتشر شد.

    خبرگزاری برقآب از سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را در حوزه صنعت آب وبرق آغازکرد. این مجموعه با دردست داشتن سایت خبری ونشریه برقآب، در این حوزه به صورت حرفه ای و تخصصی فعالیت دارد.

    فصلنامه برقآب یک فصلنامه تخصصی حوزه برق و آب است که به اطلاع‌رسانی تخصصی به فعالیت‌های این حوزه در سراسر کشور می‌پردازد. با تمرکز بر اخبار و تحلیل‌های مرتبط با صنعت آب و برق، این فصلنامه اطلاعات کاربردی و مفیدی را به خوانندگان خود ارائه می‌دهد. در هر شماره از فصلنامه برقآب، گزارش‌های جامعی درباره پروژه‌ها، نوآوری‌ها، تغییرات قوانین و مقررات، مصاحبه‌های تخصصی با صنعتگران و مدیران معتبر، مقالات تخصصی و موارد دیگری که به صنعت آب و برق ارتباط دارند، درج می‌شود.

    ویژه نامه تخصصی برقآب در سال به سه مناسبت دهه مبارک فجر، هفته مدیریت مصرف و صرفه جویی و هفته دولت منتشر می‌شود. هدف اصلی از انتشار این ویژه نامه ها، معرفی دستاوردهای شرکت‌ها و سازمان‌های صنعت آب و برق سراسر کشور و شرکت‌های تولید کننده در این حوزه است.

    در این ویژه نامه‌ها، به تجربیات و پروژه‌های موفق، آمار و ارقام مهم، مقالات تخصصی و دیگر مواردی که به عنوان دستاوردهای مهم شناخته شده در صنعت آب و برق مطرح می‌شوند، پرداخته می‌شود.و نیز ویژه نامه تخصصی برقآب به صورت نسخه چاپی منتشرو در سراسر کشور توزیع می گردد

    همچنین سایت خبری برقآب که به عنوان یک سایت خبری تخصصی می باشد در انتشار مجموعه‌ اخبارصنعت آب و برق ، اختراعات و نوآوری‌های شرکت‌های دانش بنیان فعالیت دارد.

    این سایت به طور منظم اخبار روز صنعت آب و برق را منتشر می‌کند و با ارائه تحلیل‌ها، مصاحبه‌ها و مقالات تخصصی، خوانندگان خود را در جریان آخرین رویدادها و تحولات در این صنعت قرار می دهد.

    همچنین، سایت خبری برقآب نقش فعالی را درحوزه فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی به مردم در زمینه های مرتبط با صنعت آب و برق دارد.

    شما خوانندگان عزیز می توانید جهت انتشاراخبار مجموعه خود با ما در ارتباط باشید
    شماره تماس: ۰۹۱۹۲۱۰۱۰۵۹

    جهت دانلود نشریه برقآب آبان ۱۳۹۳ برروی عکس زیر کلیک کنید

    نشریه برقآب آبان ۱۳۹۳
    برو بالا