نخستین اقدام فراگیر سال ۱۴۰۰ با محوریت عبور از پیک تابستان

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، نخستین اقدام فراگیر سال ۱۴۰۰ با محوریت عبور از پیک تابستان در شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی انجام شد. سرپرست معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان از حضور ۱۹۰ نیروی فنی در قالب ۶۰ اکیپ اجرایی در این مانور […]

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، نخستین اقدام فراگیر سال ۱۴۰۰ با محوریت عبور از پیک تابستان در شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی انجام شد.

سرپرست معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان از حضور ۱۹۰ نیروی فنی در قالب ۶۰ اکیپ اجرایی در این مانور خبر داد و افزود: ۶۰ اکیپ اجرایی همراه با ۶۷ دستگاه خودروی سبک و سنگین در مانور نخستین اقدام فراگیر سال ۱۴۰۰ که محوریت آن عبور از پیک تابستان بود، شرکت داشتند.

مهندس«دره کی»؛ تعدیل روشنایی معابر، جلب همکاری راه و ترابری در تعدیل روشنایی معابر بین شهری، مقابله با دستگاه های رمز ارز غیر مجاز را از برخی رویکردهای این اقدام نام برد و ادامه داد: توسعه نقاط مانور و بهبود ظرفیت انتقال بار، بازآرایی و تعدیل بار فیدرهای فشار متوسط و فشار ضعیف، بهینه سازی و رفع اشکال فیدرهای پر عارضه از دیگر رویکردهای این مانور بود که در ۷ شهرستان انجام شد. وی همچنین از کشف ۳ مرکز استخراج غیر مجاز رمز ارزها و ۱۱ دستگاه ماینر نیز در حین انجام این مانور خبر داد.