معرفی کارمند نمونه دستگاهی سال ۱۳۹۹ در آب و فاضلاب شیراز

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز، عبدالرضا قاسم پور،معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با اهدا لوح تقدیر از تلاش ارزشمند و نقش موثر مینا جمشیدی تجلیل کرد و از  وی به عنوان کارمند نمونه دستگاهی سال ۱۳۹۹ قدردانی کرد. به همین مناسبت مراسمی در سالن زنده یاد نمازی شرکت آب […]

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز، عبدالرضا قاسم پور،معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با اهدا لوح تقدیر از تلاش ارزشمند و نقش موثر مینا جمشیدی تجلیل کرد و از  وی به عنوان کارمند نمونه دستگاهی سال ۱۳۹۹ قدردانی کرد.

به همین مناسبت مراسمی در سالن زنده یاد نمازی شرکت آب و فاضلاب شیراز با حضور بهمن بهروزی،رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران آبفا شیراز برگزار شد.

در این مراسم رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل آبفا شیراز با اشاره به تلاش های شبانه روزی جهت رفع انبوه مشکلات برای گذر از تابستان گذشته ابراز داشت: اقداماتی که در راستای تامین آب از طریق تجهیز چاه برای گذر از تابستان گرم سال گذشته صورت گرفت نیازمند عزمی راسخ، پشتکار و پیگیری مداوم بود.

بهمن بهروزی تصریح کرد: در همه حوزه ها شرکت آب و فاضلاب شیراز نیروهای توانمند و کارآمد دارد که از میان همه منتخبین یک نفر برگزیده می شود.

خانم جمشیدی این موفقیت را حاصل تلاش گروهی همکاران دانست و گفت: همه کارکنان آبفا شیراز نمونه هستند و کسب این عنوان برای بنده افتخار بزرگی است.

وی با قدردانی از مدیرعامل و معاون حوزه آب، انتخاب خود را مرهون حمایت های همه جانبه مدیر عامل و معاون بهره برداری و توسعه آب آبفا شیراز  اعلام کرد.