معرفی مسئول نمایندگی هسته گزینش شرکت توانیر در توزیع برق استان مرکزی

با حضور مدیرکل هسته مرکزی گزینش شرکت توانیر، مسئول نمایندگی هسته گزینش شرکت توانیر در توزیع برق استان مرکزی معرفی شد. مدیرکل هسته مرکزی شرکت توانیر در جلسه معارفه مسئول نمایندگی هسته گزینش شرکت توانیر در توزیع برق استان مرکزی، از زحمات مسئولین نمایندگی هسته گزینش شرکت برق منطقه‌‌ای باختر به دلیل ارتباط و تعامل […]

با حضور مدیرکل هسته مرکزی گزینش شرکت توانیر، مسئول نمایندگی هسته گزینش شرکت توانیر در توزیع برق استان مرکزی معرفی شد.

مدیرکل هسته مرکزی شرکت توانیر در جلسه معارفه مسئول نمایندگی هسته گزینش شرکت توانیر در توزیع برق استان مرکزی، از زحمات مسئولین نمایندگی هسته گزینش شرکت برق منطقه‌‌ای باختر به دلیل ارتباط و تعامل مناسب این نمایندگی از گذشته تاکنون با هسته مرکزی گزینش شرکت توانیر قدردانی کرد.

مجتبی قربانی وظایف اختیارات و مبانی قانونی گزینش را تشریح  و همکاری لازم را با هسته گزینش خواستار شد.

وی هدف اصلی هسته گزینش شرکت توانیر را «اصلاح، آری حذف، نه» دانست و افزود: اصلی‌ترین وظیفه گزینش، بررسی و احراز صلاحیت اخلاقی، اعتقادی و سیاسی بوده که در نهایت به سلامت اداری یک سازمان منجر خواهد شد.

قربانی گفت: گزینش بر اساس ضوابط عمومی و ضوابط انتخاب اصلح صورت می‌گیرد که با توجه به شروع به‌کار و یا در انتصاب ها باید مد نظر قرار گیرد.

وی  انجام گزینش در یک سازمان بر اساس معیار‌های مورد نیاز آن سازمان را عاملی بر افزایش کارآمدی کارکنان و بهبود عملکرد آن مجموعه دانست .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ضمن تشریح گستردگی و حجم شبکه و تاسیسات برق استان گفت: حفظ، نگهداری، ارتقاء وضعیت، تعمیر و بازسازی شبکه‌های موجود از مهم‌ترین اقداماتی است ذ که باید در شرایط سخت نقدینگی کنونی، برای تامین برق مطمئن و عدم تداخل در این روند همواره مورد توجه قرار گیرد.

محمد اله داد کارکنان شرکت را با ارزش‌ترین سرمایه این شرکت دانست که موفقیت این کارکنان باعث موفقیت و سربلندی شرکت نیز خواهد بود.

وی در رابطه با نقش و جایگاه هسته های گزینش گفت: با استقلال هسته گزینش در شرکت های توزیع، سرعت کار، دقت و شفافیت کارها ارتقاء می یابد.

گفتنی است، در پایان این جلسه”حسین شمسی “معاون فروش و خدمات مشترکین این شرکت به عنوان مسئول نمایندگی هسته گزینش شرکت توانیر در شرکت توزیع برق استان مرکزی معرفی شد.