معرفی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد

عبدالحمیدعباس شیاری به عنوان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد معرفی شد. در ارتباط برخط تصویری با شرکت توانیر ، آیین معارفه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد برگزار و از مدیرعامل پیشین و سرپرست این شرکت قدردانی شد. به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، مهندس همایون […]

عبدالحمیدعباس شیاری به عنوان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد معرفی شد.

در ارتباط برخط تصویری با شرکت توانیر ، آیین معارفه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد برگزار و از مدیرعامل پیشین و سرپرست این شرکت قدردانی شد.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، مهندس همایون حائری، معاون وزیر در امور برق با قدردانی از تلاش های مدیرعامل سابق و سرپرست این شرکت در راهبری و مدیریت دوران تصدی آنان ، ضمن معرفی مهندس عبدالحمید عباس شیاری به عنوان مدیرعامل جدید ، تجربه بسیارموثر وی در صنعت برق و ویژگی خوب به لحاظ علمی او را متذکر شد و گفت : مهندس شیاری با شناخت خوب از ظرفیت های مهندسی و داشتن قابلیت های خوب مدیریتی می تواند مسیر را برای رسیدن اهداف متعالی صنعت برق در شرایط سخت فراهم نماید.

وی ابراز امیدواری کرد : حمایت های مسئولین استانی به ویژه مدیران صنعت آب و برق می تواند همچون گذشته برای خلق عملکردی شاخص در استان موثر باشد.

حائری با ابراز امیدواری نسبت به پیگیری برنامه‌های مدیریت مصرف و مدیریت تقاضا در توزیع برق یزد ،  استفاده از نیرو‌های جوان و متخصص استان یزد برای ارتقا عملکرد سال های اخیر را مورد اشاره قرار داد و بر تلاش صادقانه برای رسیدن به اهداف بزرگ صنعت برق تاکید کرد.

در این آیین مهندس آرش نواب ، مدیرعامل سابق ، مهندس علی جم ، سرپرست این شرکت و مهندس عبدالحمید عباس شیاری ، مدیرعامل جدید به صورت جداگانه به ایراد سخن پرداختند.

 

نشست صمیمانه مدیرعامل جدید با معاونین و مشاورین برگزار شد.

مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در نشست صمیمانه با معاونین و مشاورین خود با اهداف و سیاست های سال های اخیر صنعت برق استان آشنا شد.

مهندس عبدالحمید عباس شیاری در نشست صمیمانه با معاونین و مشاورین خود که پس از آیین معارفه برگزار شد ، با عملکرد سال های اخیر صنعت برق استان آشنا شد.

وی در سخنانی جایگاه توزیع نیروی برق استان یزد در میزان خاموشی به ازای هر مشترک در طول سال و میزان تلفات را ارزشمند توصیف کرد.

این مسول بهره مندی از  کارکنانی جوان ،  متخصص و مسئولیت پذیر را با اهمیت دانست و افزود : برای رسیدن به اهداف بلند صنعت برق ؛ علاوه بر تلاش صادقانه و بی منت ؛  داشتن دانش و تخصص ، پشتکار بالا و تجربه ،  نگاه سیستمی و مهندسی و داشتن برنامه از مهم ترین ضرورت ها است.

وی با اشاره به وضعیت گرما و افزایش مصرف برق در سطح کشور و رویداد انتخابات  ، از همه مجموعه ها خواست تا برای استمرار انرژی الکتریکی همچو گذشته تلاش کنند.

مهندس شیاری بعد از این نشست به امور دیسپاچینگ و فوریت های برق رفت و از نزدیک با روند فعالیت های این مرکز آشنا شد.

 

چالش های مدیریت های برق و بخش های مختلف را به صورت حضوری بررسی می کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت : با مراجعه حضوری به مدیریت های برق ؛چالش هر بخش را بر اساس ویژگی های هر منطقه بررسی و در اسرع وقت مرتفع خواهیم کرد.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، مهندس عبدالحمید عباس شیاری با اشاره به اینکه مجموعه برق یزد را با توانمندی های بالقوه ، افرادی زحمتکش و با تجربه و همچنین مسئولیت پذیر و با پشتکار بالا شناخته ام ، افزود : با نگاه مثبت و مهندسی  و کمک جمعی ،  روند رو به رشد سازمان را تسریع خواهیم کرد و به صورت حضوری مشکلات هر بخش را در اسرع وقت مرتفع می کنیم.

مدیرعامل شرکت اضافه کرد : در نشست های جداگانه با هر معاونت و امور ، مسائل را با جزییات دقیق تر بررسی خواهیم کرد.

وی تاکید کرد : مدیران واحدها ، چالش ها ، درخواست ها  و مسائل مربوط به مجموعه خود را در قالب یک فایل تنظیم کنند تا هنگام مراجعه ، نمای کلی از وضعیت هر مجموعه مشخص باشد.

این مسئول در بخش دوم سخنان خود با تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات و عمل به وظایف و رسالت شرکت برای تامین برق پایدار حوزه های انتخاباتی ،اظهارکرد : توجه به وضعیت روشنایی معابر ، آمادگی برای تامین برق اضطراری و بررسی وضعیت شبکه های برق که پیش تر با جدیت آن را دنبال کرده اید مجدد تا قبل از آغاز رای گیری نیز کنترل گردد .