معرفی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان با حضور معاون هماهنگی توزیع توانیر و و جمعی از مسئولین صنعت آب وبرق استان برگزار شد. مهندس غلامعلی رخشانی مهر، در این آیین از کرمان به عنوان سرزمین مردان وزنان بزرگ یاد کرد که شایسته خدمت هستند و گفت: خدمت همکاران صنعت […]

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان با حضور معاون هماهنگی توزیع توانیر و و جمعی از مسئولین صنعت آب وبرق استان برگزار شد.

مهندس غلامعلی رخشانی مهر، در این آیین از کرمان به عنوان سرزمین مردان وزنان بزرگ یاد کرد که شایسته خدمت هستند و گفت: خدمت همکاران صنعت برق به حرمت خون شهدا یی که این سال ها برای عزت و اقتدار این سرزمین جان خود را تقدیم کردند صد چندان شود.

وی با تقدیر از زحمات و خدمات آقایان شهبا و مهدوی نیا در دوران مدیریت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ابراز امیدواری کرد ، با حضور آقای سلیمانی خدمات رسانی در شمال استان کرمان شتاب بیشتری بگیرد.
وی گفت: همانگونه استحضار دارید به دلیل محدودیت ها در سال های ۹۷ و ۹۸، تابستان با خاموشی هایی متوجه استان و کشور شد اما در سال ۹۹  با همت و تلاش مجموعه صنعت برق کشور این آرامش قابل توجهی در حوزه خدمات برق به مشترکین بازگشت.
رخشانی مهر افزود: بخش صنایع به عنوان مولدکشور و بخش کشاورزی توانست مقدار قابل توجهی از انرژی تحویلی از شبکه برق افزایش دهد.
وی افزود:  میزان انرژی تحویلی به صنایع بزرگ در سال گذشته نسبت به سال ۹۸ در حدود ۱۰.۸ درصد افزایش یافته است.
در این آیین مهندس محمد سلیمانی ساردو مدیرعامل جدید شرکت توزیع برق شمال استان کرمان گفت: با رویکرد شرکت توانیر برنامه هایی که در صنعت برق هست دنبال می کنیم و انتظار داریم که همه با همکاری ، همفکری و تعامل بین دستگاهی با سایر ارگان ها بتوانیم ارزش افزوده ای برای صنعت برق استان داشته باشیم.
مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان تاکید کرد: مهم ترین هدف شرکت توزیع نیروی برق شمال استان بطور حتم خدمات رسانی سریع و دقیق باهدف ارتقای رضایتمندی مشترکین برق است.
وی با تشریح برنامه های خود بر حفظ سلامت اداری کارکنان تاکید کردو گفت: نیروی انسانی یک سازمان سرمایه مجموعه است و ساماندهی نیروهای انسانی براساس قانون و با توجه به نیاز واحدهای مختلف اداری را ازاهم برنامه های خود ذکر کرد.
سلیمانی افزود: از تمامی ظرفیت های نیروی انسانی برای توسعه صنعت برق در این استان استفاده کرده و این نیروها باید به شکلی ساماندهی شوند که برای شرکت ثمربخش باشند.