مشترکین گرگانی نوروز را با کمترین مشکل آب شرب سپری کردند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان گرگان گفت: سال جاری مشترکین شهر و روستاهای گرگان ایام نوروز سال ۱۴۰۰ را با کمترین مشکل آب شرب سپری کردند. به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، مهندس قربان غلامی از افزایش رضایتمندی مشترکین شهرستان گرگان در ایام تعطیلات نوروزی بویژه […]

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان گرگان گفت: سال جاری مشترکین شهر و روستاهای گرگان ایام نوروز سال ۱۴۰۰ را با کمترین مشکل آب شرب سپری کردند.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، مهندس قربان غلامی از افزایش رضایتمندی مشترکین شهرستان گرگان در ایام تعطیلات نوروزی بویژه در شهر گرگان خبر داد.

مدیر امور آب و فاضلاب گرگان  یادآور شد: همه ساله در آستانه فرارسیدن سال نو و سنت دیرینه خانه تکانی میزان مصرف آب شرب در مرکز استان افزایش قابل توجه ایی در ۳۰ اسفند ماه سال ۹۹ را داشته که با تلاش و همکاری  مجموعه این امور به بهترین نحو ممکن مدیریت در شبکه توزیع آبرسانی صورت گرفت .

غلامی اظهار داشت : طی بررسی های انجام شده توسط همکاران این امور در مقایسه با نوروز سال ۱۳۹۹ و حتی سالهای گذشته مشترکین گرگانی امسال را با کمترین مشکل در بخش آب شرب سپری کردند.

وی افزود : امور آب و فاضلاب شهرستان گرگان در سال جاری به منظور رفاه حال مشترکین و مسافران نوروزی اقدام به اجرای کشیک ۲۴ ساعته در مرکز استان گلستان کرده است که طی آن اکیپهای فنی اتفاقات شبکه  بصورت شبانه روزی از تاریخ ۱۵ اسفند ماه سال ۹۹ تا ۱۴ فروردین۱۴۰۰ خدمات آبرسانی لازم را ارائه نمودند.

وی در پایان خاطر نشان کرد : در راستای ارتقاء کیفیت و تضمین آب شرب سالم و بهداشتی طی ایام نوروز ۱۴۰۰ با تامین مواد گندزدایی و انجام آزمایشات کلر سنجی بصورت روزانه در سطح شهرستان گرگان توانسته ایم آب شرب  پایدار ، سالم و بهداشتی در اختیار مشترکین در گرگان و روستاهای تحت پوشش قرار دهیم که از تلاش همکارانم در این امور و همچنین همکاران در معاونت بهره برداری و توسعه آب ستاد شرکت از انجام این مهم تقدیر می نمایم .