مسابقات ورزشی در چهار رشته منتخب آمادگی جسمانی در ناحیه برق شهرستان کازرون برگزار شد

یک دوره مسابقه ورزشی در چهار رشته منتخب آمادگی جسمانی ، گل کوچک ، دارت و تنیس روی میز با حضور کارکنان برق کازرون در ایستگاه ۴۰۰ کیلوولت این ناحیه برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای استان فارس ، در این دوره از رقابت های که با رعایت شیوه نامه های […]

یک دوره مسابقه ورزشی در چهار رشته منتخب آمادگی جسمانی ، گل کوچک ، دارت و تنیس روی میز با حضور کارکنان برق کازرون در ایستگاه ۴۰۰ کیلوولت این ناحیه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای استان فارس ، در این دوره از رقابت های که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و در فضایی صمیمی و رقابتی برگزار شد به برگزیدگان هر رشته از سوی مهندس رهنمایی مدیر ناحیه برق کازرون هدایایی اعطا شد.
بر اساس این گزارش در پایان این رقابت ها در رشته آمادگی جسمانی ، اکبر جاویدی ، محمد رضوی زاده و مهدی مرادی ، در رشته رشته پنالتی گل کوچک ، حبیب رافت ، رضا بهزادی و حسن دهقان ، در رشته رشته دارت ، محمد خانی ، مهدی وطن دوست و محمد نظریه و در رشته تنیس روی میز ، مهدی خرم جاه ، مسلم مولودیان و عبدالرضا دیدار به عنوان نفرات برتر برگزیده شدند.
مهندس رهنمایی مدیر برق ناحیه کازرون در حاشیه این رقابت ها با تاکید بر لزوم حفظ روحیه ورزشی و توجه به تربیت بدنی به عنوان یکی از مولفه های اصلی سلامت تن و روان اظهار داشت : فعالیت در حوزه تامین و انتقال برق و انرژی نیاز به آمادگی همیشگی برای حضور در بحران های احتمالی دارد از این رو لازم است کارشناسان ، مدیران ، مهندسین و متخصصین برق در همه شرایط با حفظ آمادگی جسمانی برای حضور در شرایط بحران آمادگی لازم داشته باشند.
وی اضافه کرد: کارکنان شرکت برق باید انگیزه فعالیت و روحیه نشاط اجتماعی را در محل کار داشته باشند در واقع عقل سالم در تن و بدن سالم است. را به منصه ظهور برسانند.
مدیر برق ناحیه کازرون در ادامه گفت: ایجاد و حفظ روحیه نشاط و سلامت کارکنان از اولویت‌های کاری ماست و طبق برنامه زمانبندی مسابقات ورزشی در این ناحیه دنبال می شود .