مسئله مدیریت بحران باید به صورت سیستمی و نظام‌مند باشد.

جانشین مدیر کل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو در جلسه مدیریت شرایط اضطراری گفت: نگاه جزیره‌ای و جداگانه در مدیریت بحران نیازمند اصلاح و تغییر به سمت مدیریت سیستمی و نظام‌مند است. “جهانبخشی” ضمن تاکید بر نقش موثر شوراهای هماهنگی مدیریت بحران صنعت آب و برق در کنترل و مدیریت سریع و […]

جانشین مدیر کل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو در جلسه مدیریت شرایط اضطراری گفت: نگاه جزیره‌ای و جداگانه در مدیریت بحران نیازمند اصلاح و تغییر به سمت مدیریت سیستمی و نظام‌مند است.

“جهانبخشی” ضمن تاکید بر نقش موثر شوراهای هماهنگی مدیریت بحران صنعت آب و برق در کنترل و مدیریت سریع و موثر شرایط اضطراری از تجارب موفقیت‌آمیز این شوراها در زلزله سرپل ذهاب یاد کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی، مدیر عامل این شرکت ضمن تاکید بر مدیریت ریسک و اهمیت آن، از تجربه خوب و موثر استان خراسان رضوی در واگذاری مدیریت آب به تشکل‌های کشاورزی و کاهش تنش‌های اجتماعی یاد کرد و گفت: مدیریت افکار عمومی توسط مدیران صنعت آب و برق بسیار مهم و ضروری است و نقش کلیدی در مدیریت بحران ها و شرایط اضطراری دارد.

“محمد علائی” افزود: مدیران آب و برق نیازمند افزایش توانمندی و مهارت‌های اجتماعی در زمینه مدیریت ریسک و مدیریت بحران هستند تا از طریق ارتباط شفاف و صادقانه با مردم، تنش‌های اجتماعی به خوبی مدیریت و کنترل شوند.

در ادامه این نشست برخی از مدیران و مسئولان شرکت‌کننده به طرح اهداف و برنامه‌های مدیریت بحران و راهکارهای لازم پرداختند.