مزرعه رمزارز مجاز فعال در استان وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق در جمع خبرنگاران گفت: هیچ مزرعه رمزارز مجاز فعال و دارای مجوز در استان، اکنون فعالیتی ندارد.  سید محمد موسوی زاده در بازدید جمعی از اصحاب رسانه و فعالان شبکه مجازی با عنوان مطلب فوق گفت: طبق اعلام سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، ۱۰۰ مزرعه استخراج رمزارز در استان مجوز […]

مدیرعامل شرکت توزیع برق در جمع خبرنگاران گفت: هیچ مزرعه رمزارز مجاز فعال و دارای مجوز در استان، اکنون فعالیتی ندارد.

 سید محمد موسوی زاده در بازدید جمعی از اصحاب رسانه و فعالان شبکه مجازی با عنوان مطلب فوق گفت: طبق اعلام سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، ۱۰۰ مزرعه استخراج رمزارز در استان مجوز دارند که ۱۲ مزرعه با دستگاه های نصب شده هستند، ولی در حال حاضر، هیچ کدام فعال نیستند.

وی با اظهار این که اشتراک‌های دارای مجوز رمزارز تا پایان شهریورماه امسال اجازه فعالیت ندارند بیان کرد: بـیشتر این مـزرعه های رمزارز مجاز، برای بـخش خـصوصی و یا بـرخی واحـدهایی است که در کنـار تولید می خواهند به استخراج رمز ارز بپردازند.

 موسوی زاده با اشاره به این که طی مدت بیش از یک سال گذشته افزون بر سه هزار و ۱۰۰ دستگاه ماینر غیرمجاز با همکاری عوامل انتظامی شناسایی و جمع‌آوری شده تصریح کرد: هر دستگاه ماینر، حدود ۱.۵ کیلو وات مصرف برق دارد که حدود مصرف برق یک خانوار در تابستان است و دستگاه‌های مکشوفه ظرفیت تولید نیروگاهی حدود ۱۰ مگاوات را مصرف می کردند که معادل ۱۰ هزار خانه یا یک شهرستان کوچک است.